گوشتکوب فیلیپس سری ویوا مدل HR2652

4,897,000 تومان

قدرت موتور : 800 وات

تنطیمات سرعت : 1 سرعت

خردکن : دارد

غذاساز : ندارد

همزن بالونی جداگانه : دارد

گوشتکوب فیلیپس سری ویوا مدل HR2652

3 در انبار

گوشتکوب فیلیپس سری ویوا مدل HR2652

دستگاهی چندکاره با توان مصرفی ۸۰۰ وات گزینه‌ای مناسب برای تکمیل وسایل آشپزخانه شماست.

 

بهره‌گیری این دستگاه از موتوری قدرتمند و بادوام با سرعت چرخش ۱۱۵۰۰ سبب شده انجام عملیات له و مخلوط کردن بر روی مواد غذایی به آسانی امکان پذیر باشد. همچنین تعبیه دکمه Turbo سبب شده انجام فرایند بر روی سخت‌ترین مواد غذایی نیز فراهم باشد.

 

تکنولوژی طراحی سری مثلثی شکل دستگاه موسوم به ProMix با بهره‌گیری از تیغه ۲ پره از جنس استیل ضدزنگ برای ایجاد جریان بهینه و حداکثر سطح عملکرد انجام فرایند له کردن و ترکیب کردن به بهترین فرم ممکن تعبیه شده است.

 

مضاف بر این، دستگاه دارای بطری قابل حمل ۵۰۰ میلی لیتری On the go جهت تهیه انواع اسموتی به همراه درپوش پلاستیکی، یک همزن بالونی جهت هم زدن و ورز دادن انواع مواد غذایی و همچنین یک خرد‌کن با ظرفیت XL با تعداد دیسک رنده است که فرایند خرد کردن انواع سبزیجات، آجیل، پیاز، پنیر و… است.

 

طراحی دسته ارگونومیک کوشت کوب، تجربه انجام فرایندی لذت بخش و بدون ایجاد خستگی را برای شما فراهم می‌آورد. گوشت کوب برقی HR2652 فیلیپس دارای یک دکمه جداسازی پایه گوشت کوب جهت جایگزینی قطعات و یا انجام فرایند نظافت می‌باشد لازم به توضیح است که در بخش‌های ساخته شده از متریال پلاستیک به هیچ عنوان از ماده مضر شیمیایی

وزن 3600 گرم

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “گوشتکوب فیلیپس سری ویوا مدل HR2652”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بروزرسانی …
  • سبد خرید شما خالی است.