جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CJ919

16,656,000 تومان

ارتفاع28cm
پهنا32cm
عمق50cm
اقلام همراه گردگیری،درز EZ،روکش EZ
طول کابل برق7 متر
میزان صدا60 دسی بل
نوع جاروبرقی پاکتی
قدرت موتور2500 وات
قابلیت جذب مایعات ندارد
لوله تلسکوپی دارد
فیلتر بهداشتی دارد
نوع فیلتر خروجی HEPA
پاکت جارو برقی دارد

جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CJ919

2 در انبار

جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CJ919

محصولی اثبات شده با صنایع دستی ژاپنی که زیبایی , قدرت , کیفیت و آسایش را یکجا برای شما فراهم میکند. جارو برقی های سری ..MC-CJ91 پاناسونیک نه تنها عملکرد عالی بلکه طراحی فوق العاده و سهولت استفاده را نیز ارائه میدهند که کارهای روزمره را آسان و مفرح می سازند.

موتورهای با دوام و با کیفیت عالی پاناسونیک از ۱۹۰۰ تا ۲۵۰۰ وات دامنه قدرت وسیعی برای تمیز کردن در اختیار شما قرار میدهد.

لوله تلسکوپی , فلزی , بلند را می توانید به آسانی به طول مناسب با نیاز خود تنظیم کنید و به راحتی کار خود را انجام دهید. طراحی و ساختار بسیار با کیفیت جارو برقی های سری ..MC-CJ91 پاناسونیک کارکردی آرام با صدای کم بدست می دهند. فیلتر HEPA تازگی خانه شما را پس از جارو کردن تضمین می کند.

 

این فیلتر بیشتر گرد و خاک لوازم خانه حداکثر تا ۹۹.۹۷% ذرات بسیار ریز از قبیل مواد آلرژی زا , سوزش آور و آلودگی را قبل از خروج هوا از جاروبرقی به داخل خانه شما میگیرد و دفع میکند.

 

با طراحی خاص , کارکرد طولانی و پر قدرت را امکان پذیر می سازد. ماده ضد خراش روی ضربه گیر از ایجاد صدای خراش روی لوازم جلوگیری میکند. ماده ضد خراش روی غلتک کف از ایجاد صدای ضربه و خراش روی کف جلوگیری می کند. کار با کلید POWER , جمع کردن سیم , برداشتن نازل و سوئیچ تغییر دادن میزان قدرت همه بوسیله پا انجام میشود بنابراین نیاز به خم شدن نیست.

 

دستگیره ارگونومیک سابر با برس گردگیر و نازل درز قابلیت مانور یکنواخت تری را فراهم می سازد.

 

صنایع دستی ژاپنی اثبات شده , یک پرداخت پیانویی به سطح بدنه میبخشد که به زیبای ظاهر آن می افزاید. کنترل نیروی قابل تغییر امکان نظافت چند منظوره را فراهم می سازد. نرمی روی دستگیره این امکان را فراهم میسازد که هنگام استفاده یا حمل جاروبرقی آن را بهتر بگیرید.

 

قدرت موتور ۲۵۰۰ وات

دارای ضربه گیر نرم

میزان صدا ۶۰ دسیبل

سیم جمع کن خودکار

فیلتر بهداشتی از نوع HEPA

گنجایش مخزن جارو برقی ۶ لیتر

دارای لوله تلسکوپی

طول کابل ۷ متر

وزن 4600 گرم

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CJ919”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بروزرسانی …
  • سبد خرید شما خالی است.