سرخ کن ۴.۵ لیتری گوسونیک مدل GAF 735

3,332,000 تومان

ظرفیت: 4.5 لیتر

توان مصرفی: 1450 وات

تعداد برنامه پخت و پز: 8 عدد

پخت به وسیله چرخش هوای گرم: دارد

صفحه نمایش لمسی دیجیتال: دارد

تنظیم دما بین ۸۰ تا ۲۰۰ درجه سانتی گراد

سیستم قطع کن خودکار: دارد

تایمر تنظیم زمان: دارد

جنس دیگ: نچسپ تفلون چدنی

سرخ کن 4.5 لیتری گوسونیک مدل GAF 735

3 در انبار

سرخ کن ۴.۵ لیتری گوسونیک مدل GAF 735

با توان و قدرتی حداکثری معادل ۱۴۵۰ وات به شکلی پیشرفتـه. و با استفاده از به روز ترین تکنولوژی‌‍ های روز تولید شـده. تا شما نیازی به حتی یک قطره روغن برای پخت سرخ کردنی‌ هایتان نداشته باشید. این دستگاه زیبا با طراحی ویژه و رنگ مشکی خود یکی از زیباترین نمونه های تولیدی سال ۲۰۲۳ می باشد.

 

این دستگاه یک سرخ‌کن خانگی خوب، زیبا و کارآمد برای سرخ کردن و طبخ غذاهای خوش طعم و عالیست. و در عین حال که سرخ کردنی‌های خوشمزه را سر سفره‌های شما می‌آورد نیازی به استفاده از روغن ندارد. با توجه به فناوری گرمایش به کار رفتـه در آن می‌تواند تا هشتاد درصد در میزان مصرف وقت و انرژی صرفه‌جویی نماید. و به این ترتیب در طولانی مدت به نفع اقتصاد خانواده خواهد بود؛ علاوه، سرعت بالای طبخ غذا کمک مؤثری به خانواده‌های پرکار است که همواره به دنبال راهی برای پیدا کردن زمان مؤثرتر هستند. این محصول خوش ساخت ترک فقط در رنگ مشکی عرضه میشود.

 

بدنه سرخ کن از جنس پلاستیک با کیفیت و با دوام ABS ساخته شـده و در برابر حرارت و گرما مقاومت بسیار بالایی دارد. یک سبد مخصوص سرخ کن از جنس آلومنیوم چند لایه، محفظه کشویی مخصوص سرخ کن در داخل بدنه سرخ کن قرار دارد و کار اصلی سرخ کردن مواد غذایی را انجام می‌دهند. کاسه این دستگاه سرخ کن رژیمی به راحتی جدا و قابل شستشو می‌باشد.

 

سبد مخصوص سرخ کن دارای دستگیره است و بر روی آن کلید مخصوص آزادسازی و هل دهنده تعبیه قرار دارد. بر بالای سرخ کن نیز ورودی جریان هوا و در پشت بدنه نیز خروجی جریان هوا تعبیه گردیده. سرخ کن رژیمی گوسونیک دارای کاسه ای با ظرفیت ۴.۵ لیتری با پوشش نچسب است که می‌تواند یک غذای خوش ظاهر و اشتها‌آور را آماده سازد، با بالاترین کیفیت پخت

 

دارای یک نمایشگر لمسی برای تنظیم حرارت و زمان پخت بر روی بدنه جلویی آن می‌باشد. که کارایی بهتر دستگاه را تضمین می‌کند، به این شکل شما می‌توانید درجه حرارت و زمان لازم را بر روی آن اعمال نمایید. و به کارهای دیگرتان رسیدگی نمایید و بدون آنکه نیاز به نظارت مداوم و صرف وقت و انرژی داشته باشید.

 

آلارم دستگاه پس از گذشت زمان تنظیم شده با یک صدای بوق شما را مطلع می‌سازد..

 

دستگاهی قدرتمند و با امکانات است که امکان سرخ کردن مواد غذایی مختلف با یک قاشق روغن را فراهم آورد. در واقع در این سرخ کن سرخ کردن مواد با مقدار بسیار کمی روغن صورت می‌گیرد که هم از نظر طعم ومزه و هم از نظر سلامتی بسیار مفید است. این سرخ کن قابلیت تنظیم درجه حرارت را دارد

 

برای تنظیم نمودن دما باید از دکمه‌های لمسی + و – استفاده کرد. همچنین قابلیت تنظم زمان را هم دارد که باز هم برای تنظیم کردن زمان سرخ کردن می‌توانید از دکمه‌های لمسی بر روی نمایشگر استفاده نمایید. درجه حرارت تنظیمی این سرخ کن رژیمی خوب ما بین ۸۰ تا ۲۰۰ درجه سانتی‌گراد است و می‌توانید زمان پخت را بین ۱ تا ۵۹ دقیقه ست نمایید.

 

سرخ کن رژیمی ۷۳۵ گوسونیک دارای یک فیلتر بهداشتی است که قابلیت جذب بوی نامطبوع و ناخوشیاند را دارد. در واقع این فیلتر هوا مانع از پخش شدن هوای ناخوشایند در محیط میشود و با جذب بو از انتشار آن جلوگیری می‌کند. در کنار این دستگاه یک عدد انبرک و جدا کننده برای افزایش کارایی و استفاده ساده‌تر از دستگاه قرار داده شده است

وزن 3400 گرم

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “سرخ کن ۴.۵ لیتری گوسونیک مدل GAF 735”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بروزرسانی …
  • سبد خرید شما خالی است.