زودپز ۷.۵ لیتری مایر مدل MR-1524

4,139,000 تومان

نوع زودپز رو اجاقی

کاربردها زودپز/بخارپز

ظرفیت 7.5 لیتر

جنس بدنه استیل ضد زنگ

جنس درپوش استیل

جنس دستگیره پلاستیکی عایق گرما

سوپاپ اطمینان بله

سایر مشخصات دارای پایه بخارپز

زودپز 7.5 لیتری مایر مدل MR-1524

3 در انبار

زودپز ۷.۵ لیتری مایر مدل MR-1524

دستگاه کاملا رو اجاقی است و استفاده از آن بسیار ساده و دلنشین می‌باشد. این زودپز رو گازی مایر از دارای بدنه ای محکم و مقاوم از جنس استیل ضد زنگ است که در برابر تغییرات محیطی دوام بالایی دارد و می تواند برای مدت طولانی کارکرد عالی را در اشپزخانه ارائه کند.

قابلمه این محصول نیز از جنس استیل ضد زنگ است که امکان پخت انواع مواد غذایی را به شما می دهد و به خاطر جنس استیل که دارد نظافت و تمیز کردن آن بسیار ساده است و مواد غذایی به آن نمی چسبند.

درب زودپز از جنس استیل است و دستیگره های آن پلاستیکی هستند که عایق گرما می باشند و ایمنی لازم را برای کاربر هنگام آشپزی فراهم می کنند، همچنین سیستم قفل روی درب این محصول قرار دارد که در هنگام کار کردن به طور کامل درب زودپز قفل می شود و از ورود و خروج هوا به داخل زودپز جلوگیری می کند.

زودپز ۷.۵ لیتری مایر مدل MR-1524

این وسیله از طراحی منحصر به فردی برخوردار بوده و زیبایی هر آشپزخانه‌ای را دوچندان خواهد کرد. شما می توانید به کمک زودپز مایر مایر MR-1524، قیمه، قورمه، آبگوشت، پلو و… را به راحتی تهیه کنید.

درواقع آشپزی با این دستگاه، به هرگز، کسل کننده نخواهد بود. این زودپز روگازی مایر یک محصول خانگی مناسب برای استفاده و تهیه غذا برای خانواده ها و مجالس و مهمانی ها است و گنجایش مناسب را برای انجام اینکار دارد. زودپز مایر ۷.۵ لیتر ظرفیت دارد که حجم زیادی از مواد غذایی را در خود جای می دهد.

وزن 2800 گرم

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “زودپز ۷.۵ لیتری مایر مدل MR-1524”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بروزرسانی …
  • سبد خرید شما خالی است.