جاروبرقی سه کاره بیسل مدل ۲۲۲۳E

Original price was: 23,000,000 تومان.Current price is: 21,650,000 تومان.

ساخت کشورچین تحت لیسانس آمریکا

رده مصرف انرژیA

میزان صدا 80 دسی بل

توان مصرفی560 وات

گنجایش مخزن جاروبرقی

مخزن آب تمیز 0.8 لیتر, مخزن خاک و گرد غبار 0.62 لیتر

عرض33 سانتی متر

ارتفاع 117 سانتی متر

عمق۲۳ سانتی‌متر

طول سیم برق ۷.۵متر

فرش شوی سه کاره بیسل مدل 2223E

2 در انبار

جاروبرقی سه کاره بیسل مدل ۲۲۲۳E

جارو برقی بیسل مدل ۲۲۲۳E یکی از با کیفیت ترین محصولات شستشوی بازار محسوب میشود که با همه محصولات مختلف فرق و اختلاف دارد. یکی از مهم ترین ویژگی هایی که در جارو برقی بیسل از اهمیت بالایی برخوردار است قدرت موتور ۵۶۰ واتی آن می باشد. با توجه به عدد قدرت موتور جاروبرقی و کف شوی بیسل مدل crosswave advanced pro 2223E میفهمیم که بسیار کم مصرف است. و با توجه به کم مصرفی این محصول شما میتوانید وقت بیشتر و استفاده درست تری را از جارو برقی ۲۲۲۳E بیسل داشته باشید.

قالیشوی سه کاره بیسل مدل ۲۲۲۳E

بدون شک برند های مختلفی برای ساخت قطعات شستشو مورد استفاده قرار گرفته است اما با توجه به کیفیت برند بیسل از بهترین قطعات خود پشتیبانی کرده است. این کف شور علاوه بر تمیز کردن کف خانه به عنوان جاروبرقی نیز عمل می کند و گرد و خاک، مو های ریخته شده انسان و حیوانات خانگی را تمیز می کند علاوه بر این می توانید موکت و گلیم را نیز تمیز کنید.

 

قیمت جارو برقی بیسل با توجه به کیفیت و کارایی عالی آن بسیار مناسب واقع شده است که برای افرادی که محصولی با کیفیت و قیمت عالی میخواهند بسیار به صرفه است. همچنین یکی از عواملی که تأثیر زیادی در مناسب بودن قیمت این محصول شده است رده مصرف انرژی آن می باشد که از رده A پشتیبانی کرده است.

جاروبرقی و کف شوی بیسل مدل crosswave advanced pro 2223E با توجه به توان مصرفی آن یعنی ۵۶۰ وات از قیمت بسیار به صرفه ایی استفاده کرده است. قابلیتی که خانم های خانه دار آن بسیار ذوق زده خواهند شد وزن بسیار سبک آن است که بتوانید به راحتی این جارو برقی را هر جایی بکشانید، وزن محصول فوق ۵.۲ کیلوگرم است.

قالیشوی سه کاره بیسل مدل ۲۲۲۳E

مشخصات کامل جارو برقی ۲۲۲۳E بیسل Bissell

جارو برقی و قالیشوی سه کاره بیسل مدل ۲۲۲۳E

همانطور که عرض کردیم یکی از مهم ترین قابلیت هایی که در جارو برقی بیسل ۲۲۲۳E از اهمیت بالای برخوردار است توان و قدرت ۵۶۰ واتی ان می باشد. جاروبرقی و کف شوی بیسل مدل crosswave advanced pro 2223E دارای دو عملکرد کف شور و جاروبرقی می باشد. لازم به ذکر است در همین ابتدا به این موضوع اشاره کنیم که عملکرد تخصصی ۲۲۲۳E شستن سطوح می باشد و جاروبرقی به نسبت کف شور قدرتمند نیست اما به راحتی آلودگی ها، گرد و خاک، موی حیوانات و .. را که بر روی کف خانه هستند جمع آوری می کند تا فرایند تمیز کردن راحت تر شود. این کف شور حرفه ای پر قدرت دارای دو مخزن آب می باشد. یکی از این مخزن ها مخزن آب تمیز است که مقدار آن ۰.۸ لیتر می باشد و دیگری مخزن آب کثیف است که دارای ۰.۶ لیتر است.

جاروبرقی سه کاره بیسل مدل ۲۲۲۳E

سایر مشخصات جارو برقی بیسل ۲۲۲۳E:

 

دارای قابلیت جذب مایعات

 

جنس بدنه : پلاستیک ABS

 

صدای دستگاه ۸۰ دسی بل

 

نوع لوله جارو برقی : لوله ساده

 

دارای سیستم تصفیه هوا HEPA

 

قابلیت جمع آوری آب، خاک و زباله های تر و خشک

 

دارای سیستم خود شوینده ی برس دستگاه، با اضافه کردن محلول به مخزن پایه و زدن دکمه، بدون نیاز به شستشوی دستی

 

ویژگی های ظاهری جارو برقی و کف شوی بیسل

 

از مهم ترین قابلیت های طراحی ظاهری این محصول میتوان به جنس پلاستیک ABS آن اشاره داشت که با توجه به این جنس بسیار مستحکم بوده و قدرت زیادی را متحمل میشود.

همچنین رنگ های استفاده شده در جارو برقی بیسل ۲۲۲۳E از رنگ های آبی، مشکی و طوسی بوده که استیال بسیار حذابی برا در خود جایی داده است. قابلیت دسته عصایی یکی از مهمترین قابلیت هایی است که برای طراحی ظاهری این جارو برقی بسیار مهم و قابل استفاده است. همچنین با توجه به این ویژگی میتوان گفت که از راحتی کامل هر یک از مخاطبان مورد استفاده قرار میگیرد.

جاروبرقی سه کاره بیسل مدل ۲۲۲۳E

Bissell 2223E دارای یک برس حرفه ای مخصوص تمیز کردن انواع سطوح از جمله پارکت، کاشی و سرامیک، گرانیت و.. می باشد. این برس به گونه ای طراحی شده است که تمام آلودگی ها، لکه و کثیفی ها را در کوتاه ترین زمان ممکن تمیز کند و ردی به جا نذارد. به لطف قدرت موتور بالای این کف شور حرفه ای بیسل، برس با سرعت ۳۰۰۰ دور در دقیقه می چرخد و در کسری از ثانیه سطوح را تمیز می کند.

 

فیلتر تصفیه هوا HEPA و مشخصات آن

 

جاروبرقی سه کاره بیسل مدل ۲۲۲۳E دارای فیلتر هپا (HEPA) ذرات معلق (به طور کلی آئروسل) مانند میکرو ارگانیسم ها را از هوا پاک می کند. همچنین فیلتر هپا (HEPA) نمیتواند بخارها یا گازها را از بین ببرد. فیلترهای هپا (HEPA) که در هود های میکروبی و هود های کشت بافت استفاده می شوند باید دارای حداقل بازده فیلتراسیون ۹۹.۹۹٪ در برابر ذرات معلق در هوا به اندازه ۰.۳ میکرون باشند. یک فیلتر هپا (HEPA) برای هدف قرار دادن ذرات بسیار کوچک طراحی شده است و بنابراین مانند یک فیلتر غشایی معمولی ، جایی که ذرات بزرگتر از اندازه منافذ مشخص یک فیلتر گرفته می شود ، کار نمی کند. در عوض ، فیلترهای هپا (HEPA) به ترکیبی از سه مکانیزم برای به دام انداختن ذرات متکی هستند.

جاروبرقی سه کاره بیسل مدل ۲۲۲۳E

عملکرد های جارو برقی بیسل ۲۲۲۳E

 

این محصول قابلیت نظافت مایعات را نیز دارا می باشد. به همین دلیل دارای یک مخزن آب است‌. البته مخزن آب قابلیت جداسازی دارد و ناگفته نماند که به همراه این جاروبرقی یک ماده ی شوینده نیز وجود دارد که ماده ای بسیار قوی است و برای نظافت سطوح مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع می توانیم بگوییم که این جاروبرقی عملکردی سه کاره دارد و علاوه بر اینکه یک جاروبرقی محسوب می شود، برای شستشو و خشک کردن سطوح مختلف نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

 

یکی دیگر از ویژگی های ممتاز این کف شور که راحتی ما در استفاده را باعث می شود، تمیز کردن راحت مخزن آب کثیف است. این مخزن به راحتی از قابل جدا شدن است و می توان آب و آلودگی ها را خالی کرد و آن را شستشو داد. همچنین فیلتر نیز تمام گرد و خاک، مو، آلودگی ها و … را در خود نگه می دارد و به راحتی قابل تمیز شدن است . جنس مخزن آب کثیف از تریتان نشکن می باشد که مقاومت بالایی دارد و از کیفیت بالایی برخوردار است.

وزن 5800 گرم

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “جاروبرقی سه کاره بیسل مدل ۲۲۲۳E”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بروزرسانی …
  • سبد خرید شما خالی است.