سشوار چرخشی DSP مدل ۵۰۰۴۶

2,190,000 تومان

دوسرعته و دوقدرت گرمایی
خروجی باد سرد
توان مصرفی: ۹۰۰
طول سیم: ۱.۸ متر
ولتاژ: ۲۳۰
قابلیت‌های ابزار فرم دهنده مو: فناوری تولید یون
نوع موتور: AC
کاربرد به صورت: خانگی ، حرفه‌ای
جنس المنت: سرامیک تورمالین

سشوار دو کاره چرخشی دی اس پی مدل 50046

2 در انبار

سشوار چرخشی DSP مدل ۵۰۰۴۶

سشوار چرخشی دی اس پی دارای چندین کاربرد متفاوت بوده که به آن امکان می دهد تا هم برای خشک کردن ، فرکردن و یا صاف کردن مو بتوان از آن استفاده کرد و نیاز شما را به چندین محصول مختلف را از بین می برد. قابلیت باد سرد این محصول بیشتر برای مدل دادن به مو ها مورد استفاده قرار میگیرد.

سشوار چرخشی مدل ۵۰۰۴۶ یکی ازین محصولات است که از کیفیت خیلی عالی برخوردار است.این دستگاه دارای دو عدد برس گردان بزرگ و کوچک است.سشوار چرخشی دی اس پی دو سرعته و دارای دو قدرت گرمای قابل استفاده برای هر دو مو خشک و مرطوب است.سشوار چرخشی دی اس پی رو میتوان در سالن هاس آرایشگاهی و داخل منزل استفاده کرد. می گیرد.

سشوار چرخشی DSP مدل ۵۰۰۴۶

سشوار چرخشی dsp 50046ساخت شرکت دی اس پی و چین میباشد.این شرکت در قدیم با نام پریتچ محصولات برقی آرایشی و دیگر محصولات رو به بازار عرضه میکرد ولی حدودا یک سال است با نام دی اس پی محصولات با کیفیت خیلی عالی تولید وبه بازار های جهانی میفرستد.سشوار چرخشی مدل ۵۰۰۴۶ یکی ازین محصولات است که از کیفیت خیلی عالی برخوردار است.

این دستگاه دارای دو عدد برس گردان بزرگ و کوچک است.سشوار چرخشی دی اس پی دو سرعته و دارای دو قدرت گرمای قابل استفاده برای هر دو مو خشک  و مرطوب است.سشوار چرخشی دی اس پی رو میتوان در سالن هاس آرایشگاهی و داخل منزل استفاده کرد.
ولتاژ: ۲۱۰-۲۴۰ ولت
تنظیم دما: زیر ۸۰ درجه سانتیگراد و حداکثر دما: ۲۲۰ درجه سانتیگراد
مجموعه سیم: ۳۶۰ درجه قابل چرخش

سشوار چرخشی دی اس پی دارای چندین کاربرد متفاوت بوده که به آن امکان می دهد تا هم برای خشک کردن ، فرکردن و یا صاف کردن مو بتوان از آن استفاده کرد و نیاز شما را به چندین محصول مختلف را از بین می برد. قابلیت باد سرد این محصول بیشتر برای مدل دادن به مو ها مورد استفاده قرار می گیرد.

وزن 1400 گرم

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “سشوار چرخشی DSP مدل ۵۰۰۴۶”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بروزرسانی …
  • سبد خرید شما خالی است.