سرویس ۸ تیکه چاقو مایر مدل MR-72

1,900,000 تومان

جنس چاقو استیل ضدزنگ

نوع سرویس 8 پارچه

قیچی دارد

چاقوی سرآشپز دارد

چاقوی برش نان دارد

ساطور دارد

پایه نگهداری دارد

سرویس چاقو مایر مدل MR-72

3 در انبار

سرویس ۸ تیکه چاقو مایر مدل MR-72

یکی از جدید ترین محصولات مایر می باشد. توليد شده و با كيفيت توسط شركت مایر المان بوده و براي استفاده در كا‌رهاي پوست كندن و برش و…كارايي بسيار دارد.

 

اين مدل تيغه‌هاي آن از جنس استيل‌ ضد‌زنگ می باشد. اين ست چاقو به صورت ۸ پارچه بوده كه متشكل از قیچی,ساطور,چاقوی سرآشپز,چاقوی برش نان,چاقو بزرگ,چاقو کوچک، تیز کننده و پايه‌ي نگهدارنده است. كيفيت تيغه‌ها نيز باعث شده تا اين چاقو‌ها به راحتي كند نشوند.

سرویس ۸ تیکه چاقو مایر مدل MR-72

سرویس چاقو آشپزخانه مایر مدل MR-72دارای ۴ عدد چاقو در سایز های کوچک به بزرگ بوده که دارای قدرت بُرندگی بالایی می‌باشند و می‌توانید هر نوع ماده غذایی را با آن‌ها برش دهید. این سرویس همچنین دارای یک ساطور کوچک است که به کمک آن می‌توانید به راحتی گوشت را در قطعات مختلف خرد کنید. یکی دیگر از پارچه های سرویس چاقو آشپزخانه مایر مدل MR-72چاقو بوده که به وسیله‌ی آن می‌توانید نان، سبزیجات، انواع گوشت و … را سریع‌تر از چاقو برش دهید.

 

جنس تیغه‌های این سرویس باکیفیت از استیل ضد زنگ بوده و به راحتی می‌توانید آن ها را در ماشین ظرفشویی بشویید. همچنین دستگیره های این سرویس پلاستیکی و مشکی هستند که ظرافت بسیار خاصی را به خانه و آشپزخانه‌ی شما هدیه می‌دهند و با رنگ استند ست جذابی را خلق نموده‌اند.

وزن 1600 گرم

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “سرویس ۸ تیکه چاقو مایر مدل MR-72”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بروزرسانی …
  • سبد خرید شما خالی است.