سشوار چرخشی VGR مدل VGR-498

1,620,000 تومان

در دو رنگ سبز و سفید

قدرت موتور 1200 وات واقعی

دکمه ها 1 حالت سرد و دو حالت گرم

طول سیم 2 متر

دارای دو سری مختلف

جنس صفحات سرامیکی

چرخش 360 درجه

ولتاژ مصرفی 220 ولت

ابعاد 440 × 90 × 140 میلی‌متر

نوع کاربری

استفاده حرفه ای داخل سالن و خانه

3 در انبار

سشوار چرخشی VGR مدل VGR-498

این سشوار دارای دو سری میباشد یک سر برای فر دادن و سری بعدی برای حالت دادن موهاست که شما با توجه به نیازی که دارید از آن استفاده می‌کنید.

 

مزایای آن چرخش به هر سمتی گه بخواهید یعنی راست و چپ میباشد و سرعت پرتاب باد را میتوان تنظیم نمود . این مدل تولید یون منفی مینماید که از آسیب زدن به ریشه مو جلوگیری مینماید . جریان قدرتمند هوا با یون های منفی به خشک شدن سریع موهها کمک مینماید.

 

سشوار چرخشی دو سری وی جی آر مدل V-498 یکی از عالی ترین نوع سشوار حرفه ای سالنی و خانگی موجود در بازار میباشد با قیمت خرید خوب و کارایی و کیفیت عالی میباشد. در واقع سشوار چرخشی V-498 با طراحی فوق العاده زیبا و کارایی بالای آن یکی از بهترین برند ها یی است که طرفداران زیادی را به خود جلب کرده .

سشوار چرخشی VGR مدل VGR-498

توان قدرتمند ۱۲۰۰ وات و وجود سیستم فیوز حرارتی در آن موجب می‌شود که موتور آن بیش از حد گرم نشود ونسوزد وایمن باشد. این محصول زیبا به راحتی قابل حمل و جابه‌جایی است . جنس بدنه ی آن نیز بسیار مستحکم و مقاوم در برابر ضربه و گرما ی زیاد است.دارای کابل به طول ۲ متری و برخورداری از ترکیب رنگ جذاب و شیک میباشد به علاوه این سشوار حرفه ای VGR 402 قابلیت تنظیم دما و سرعت پرتاب باد در حالت های مختلف را نیز دارد.اگرهر روز از سشوار استفاده مینمایید ماسک مو فراموش نشود

وزن 1200 گرم

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “سشوار چرخشی VGR مدل VGR-498”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بروزرسانی …
  • سبد خرید شما خالی است.