دستگاه وکس سیلیکونی wax warmer

290,000 تومان

نشکن بودن دستگاه

سبک بودن دستگاه

کوچک بودن دستگاه

قابل حمل آسان

نچسب بودن جنس بدنه دستگاه

رنگبندی به صورت رندوم

دستگاه وکس سیلیکونی تاشو wax warmer

3 در انبار

دستگاه وکس سیلیکونی wax warmer

دستگاه وکس سیلیکونی تاشو wax warmer: روش‌های مختلفی برای از بین بردن موهای زائد وجود دارد که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند. خرید دستگاه وکس سیلیکونی و استفاده از موم یکی از روش‌های محبوب و پرکاربرد، است. گرم کردن و ذوب کردن موم به روش سنتی، می‌تواند زمان‌بر و دردسرآفرین باشد. به همین دلیل، دستگاه‌های گرمکن موم به بازار عرضه شده‌اند که این فرآیند را به طور چشمگیری آسان می‌کنند.

این محصول دستگاهی است که برای گرم کردن و ذوب کردن انواع موم، مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه با استفاده از المنت‌های موجود در قسمت داخلی، گرمای مورد نیاز برای ذوب شدن موم را به طور یکنواخت و سریع فراهم می‌کند. این امر، از ذوب شدن ناهموار موم و ایجاد تکه‌های سفت در آن جلوگیری می‌کند. استفاده از گرمکن‌های سیلیکونی بسیار آسان است. کافی است دستگاه را به برق وصل کنید، موم را داخل ظرف بریزید و دکمه روشن/خاموش را فشار دهید. این ابزار و لوازم، از نظر ایمنی بسیار قابل اعتماد هستند و از گرم شدن بیش از حد موم و سوختگی جلوگیری می‌کنند. از این محصول می‌توان برای گرم کردن و ذوب کردن انواع موم‌های درمانی نیز استفاده کرد.

دستگاه وکس سیلیکونی wax warmer

توجه داشته باشید که در هنگام استفاده از این دستگاه موم را بیش از حد گرم نکنید، زیرا ممکن است باعث سوختگی شود. خرید دستگاه وکس سیلیکونی وسیله ای ایده‌آل برای کسانی است که به دنبال روشی آسان، سریع و ایمن برای از بین بردن موهای زائد هستند. این دستگاه، با مزایای متعددی که دارد، می‌تواند در وقت شما صرفه‌جویی کند و فرایند نظافت را آسان نماید. این دستگاه ها به دلیل وزن کم و ابعاد کوچک، به راحتی قابل حمل و نقل هستند. این امر، به شما امکان می‌دهد تا از این دستگاه در منزل، سالن زیبایی یا حتی مسافرت استفاده کنید.

وزن 900 گرم

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دستگاه وکس سیلیکونی wax warmer”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بروزرسانی …
  • سبد خرید شما خالی است.