شوفاژ برقی سانفورد مدل Sanford 1212

5,170,000 تومان

دارای تنوع ۱۳ پره

دارای ترموستات قابل تنظیم

دارای تنظیم توان حرارتی

دارای عملکرد فن می‌باشد

دارای چراغ نشانگر

دارای جایگاه جمع کردن سیم

دارای کلید خاموش و روشن

دارای سیستم روغنی

دارای دستگیره جهت حمل آسان

دارای چرخ جهت جابجایی اسان

شوفاژ برقی 13 پین سانفورد مدل SF1212Oh

2 در انبار

شوفاژ برقی سانفورد مدل Sanford 1212

با مدرنیته شدن دنیای امروزی و پیشرفت تکنولوژی رادیاتور‌ها نیز دستخوش تغییرات اساسی شده و به شکل مدرن امروزی به چشم می‌آیند. به دلیل برخورداری از سطح ایمنی بالا و بازدهی مطلوب به یکی از روش‌های متداول به منظور ایجاد گرمایش در اکثر ساختمان‌ها تبدیل شده است. شوفاژ برقی نوع پیشرفته و امروزی این تجهیزات محسوب می‌شود که در ادامه به نحوه عملکرد و ویژگی‌های این سیستم‌ها اشاره خواهیم داشت. ایجاد گرما و هوایی مطلوب در فضای داخلی از نیازها و اولویت‌های هر سازه‌ی ساختمانی به شمار می‌آید.

از این رو بسیاری از افراد به دنبال تجهیزاتی پیشرفته و در عین حال پرکاربرد هستند. رادیاتور برقی به نوعی طراحی شده که قابل نصب و اجرا در ساختمان‌های مسکونی، اداری و یا تجاری می‌باشند. علت نامگذاری این مدل رادیاتور به دلیل نحوه تامین انرژی آنهاست که به این اسم در بازار شناخته می‌شوند. رادیاتورهای برقی نیز از نظر ساختار و عملکرد تقریبا مشابه دیگر مدل‌های رادیاتور هستند.

شوفاژ برقی سانفورد مدل Sanford 1212

نحوه‌‌ی عملکرد به این صورت است که درون محفظه ی رادیاتور به جای آب از روغن پر شده و ماده ی سیال در این تجهیزات روغن می‌باشد. با اتصال به برق و روشن شدن دستگاه المنت‌های تعبیه شده در کف بدنه داغ شده و گرمای ایجاد شده به روغن درون محفظه منتقل می‌گردد. روغن گرم به سمت بالا حرکت کرده روغن سرد موجود در لوله‌ها به قسمت پایین‌تر و نزدیک به المنت‌ها سرازیر می‌شود. این جابه جایی دائم در حال چرخش بوده و روغن گرم با طی کردن مسیر گرمای حال را به بدنه منتقل کرده وسرد می‌شود و دوباره به همان ترتیب به قسمت پایینی دستگاه حرکت می‌کند. با ادامه‌ی این چرخه رادیاتور گرمای مورد نظر محیط را به فضای داخلی منتقل می‌کند.

و پس از مدت زمان کوتاهی دمای اتاق به درجه دلخواه کاربر می‌رسد. به منظور کنترل دمای محیط و جلوگیری از اتلاف انرژی مجهز به ترموستات‌های دقیقی هستند که دما اتاق را شناسایی کرده و زمانیکه دمای اتاق به حد مطلوب رسید ترموستات دستور قطع المنت‌ها را اعمال می‌کند بدین ترتیب دستگاه طی مدتی از عملکرد متوقف می‌گردد.

قطع شدن المنت‌ها تا زمانی ادامه دارد که دمای اتاق کاهش یابد، ترموستات دوباره شروع بکار المنت‌ها را اعمال می‌کند و به این ترتیب دوباره روغن درون محفظه شروع به چرخیدن کرده و گرمای بدست آورده را به فضای داخلی منتقل می‌نماید.

وزن 5400 گرم

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “شوفاژ برقی سانفورد مدل Sanford 1212”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بروزرسانی …
  • سبد خرید شما خالی است.