ماشین دیوانه کنترل دار چهار چرخ Stunt Car 4in4

990,000 تومان

کنترل از راه دور ماشین RC Kids Stunt اسباب بازی ماشین، ماشین دو طرفه 2.4G چرخش 360 درجه با سر LED

4 در انبار

ماشین دیوانه کنترل دار چهار چرخ Stunt Car 4in4

ماشین کنترل از راه دور سایز محصول: ۶.۳*۶.۱*۲ in; وزن خودرو: ۳۳۰.۴۶ گرم باتری خودرو: ۳.۷ ولت ۴۰۰ میلی آمپر باتری کنترل از راه دور: باتری ۱.۵ ولت AA x 2 (شامل نمی شود) زمان شارژ: ۳-۴ ساعت زمان استفاده: ۱۳ فاصله کنترل از راه دور در دقیقه: ۲۰ متر فرکانس: ۲.۴G سرعت: ۷ کیلومتر

【استفاده آسان】کنترل ماشین اسباب بازی مانند استفاده از خود است. هر باتری را می توان حدود ۱۳ دقیقه استفاده کرد،

و حدود ۳-۴ ساعت طول می کشد تا کاملا شارژ شود.

【طراحی کامل تایر】 لاستیک توخالی ضد لغزش، فوق العاده الاستیک، اثر ضد ضربه خوب. سطح لاستیک دارای برجسته کاری عمیق است که باعث افزایش اصطکاک و چسبندگی قوی می شود. شما می توانید به دلخواه بدلکاری های جالبی بسازید و ماشین را به راحتی حرکت دهید.

【چرخش ۳۶۰ درجه】 ماشین بدلکاری دارای انواع اقدامات جالب است و می تواند ۳۶۰ درجه به چپ و راست بچرخد. همچنین می‌تواند لاستیک‌ها و بدنه را به‌طور جداگانه ۳۶۰ درجه بچرخاند. در سرعت بالا، می تواند از اینرسی برای اجرای شیرین کاری های مختلف مانند غلتیدن و ایستادن ماشین شیرین کاری استفاده کند.

 

【مواد با کیفیت بالا】 ماشین مسابقه از پلاستیک ABS با کیفیت بالا ساخته شده است، بدنه قوی و مقاوم در برابر تصادف است و حداکثر سرعت می تواند به ۷/H برسد. علاوه بر این، ماشین کنترل از راه دور از فناوری بی سیم ۲.۴G استفاده می کند و فاصله کنترل می تواند به ۲۰ متر برسد.

【هدیه عالی】این ماشین rc حسگر ژست یک هدیه ماشین اسباب بازی جالب برای پسران و دختران است. غلتک ترفند و چرخش ۳۶۰ درجه برای کودکان بسیار جذاب است. این یک هدیه عالی برای کریسمس، تولد، هدیه سال نو برای کودکان است

وزن 900 گرم

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “ماشین دیوانه کنترل دار چهار چرخ Stunt Car 4in4”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بروزرسانی …
  • سبد خرید شما خالی است.