پشه کش راکتی شارژی دو کاره با پایه Mosquito killer Racket KLZ-918

470,000 تومان

راکت پشه‌کش قابل شارژ دستی

قاتل پشه‌ها با/لامپ UV پایه شارژ USB،

حشره کش برقی (خفاش)

برند Linnet رنگ بنفش راکت برقی سبک ماده اکریلونیتریل بوتادین استایرن (ABS) تعداد قطعات 1 برقی است بله گونه های هدف مگس،پشه

5 در انبار

پشه کش راکتی شارژی دو کاره با پایه Mosquito killer Racket KLZ-918

راکت Zapper: 2 در ۱ راکت زاپری برقی، می توانید از عملکرد راکت دستی یا عملکرد خودکار هندزفری (همراه با پایه) استفاده کنید.

باتری قابل شارژ: – باتری داخلی راکت ۱۲۰۰ میلی آمپر ساعتی، می تواند از طریق اتصال به هر دستگاه پورت USB شارژ شود، راحت تر، بدون نیاز به تعویض باتری، صرفه جویی در هزینه شما و محافظت از محیط زیست، همچنین برای فضای باز عالی است

راکت کارآمدتر: – مهره های نور بنفش تعبیه شده در لامپ برقی می توانند طول موج جذب کننده ۳۹۵ میلی متری را آزاد کنند، فقط آن را روی پایه قرار دهید و هنگام خواب آن را روشن کنید.

مش سه لایه لمسی: – دکمه فعال سازی دوم را روی راکت زاپر فشار دهید و یک چراغ نشانگر را روشن کنید. مش سه لایه ایمنی از شما و حیوانات خانگی در برابر شوک الکتریکی در هنگام لمس تصادفی و عملکرد نادرست محافظت می کند.

استفاده آسان: – این زاپر پس از استفاده به راحتی تمیز می شود، به دلیل طراحی تک لایه، داخل آن گیر نمی کند. به طور گسترده برای خانه، آشپزخانه، فضای باز، کمپینگ استفاده می شود.

وزن 900 گرم

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “پشه کش راکتی شارژی دو کاره با پایه Mosquito killer Racket KLZ-918”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بروزرسانی …
  • سبد خرید شما خالی است.