کارواش سرشیلنگی مدل Gaouashuiqiang

263,000 تومان

جنس : برنج، فلز

 

طول کارواش : 16 سانتی متر

 

قابلیت تغییر حالت

 

فاصله پرتاب حدود 10 متر

کارواش سرشیلنگی مدل Gaouashuiqiang

5 در انبار

کارواش سرشیلنگی مدل Gaouashuiqiang

فاصله پرتاب حدود ۱۰ متر

 

کارواش سرشیلنگی به همراه بست و کوپلینگ ، تولید شده از متریال درجه یک ، متریال کار شده در کارواش از آلیاژ برنج است که صد در صد ضد زنگ میباشد . قابلیت تنظیم پاشش آب را دارد . طول کارواش : ۱۶ سانتی متر است . کشور تولید کننده : P.R.C – این محصول به تنهایی یک کارواش است و با نصب بر روی شلنگ میتوان به عنوان کارواش برای شستشو از آن استفاده کرد و قابلیت تنظیم میزان پاشش اب را دارد ، با چرخاندن سر کارواش میتوانید به صورت های مختلف از آن استفاده کنید . برای برای جلوگیری از نشت آب بسیار کاربرد دارد و همچنین در برابر زنگ زدگی گزینه ای بسیار مناسبی می باشد.

 

برای شست و شوی مکان های مختلف مانند شست و شوی ماشین ، پیاده رو ، خانه و هر مکانی حالت های آب متعددی وجود دارد.

 

در این کارواش انواع حالت ها به صورت کاملا انتخابی و فقط با پیچاندن بخش ابتدایی این نازل ، که حالت پیچی دارد امکان پذیر است و می توانید این حالت ها را تغییر دهید و استفاده نمایید.

 

نازل کارواش سر شلنگ محصولی که آب را با فشار بیشتری پرتاب می کند و قطرات آب را به صورت پر فشار تبدیل می کند تا بدون نیاز به کارواش بتوانید از فشار بالایی از شلنگ برخوردار باشید.

 

کارواش سرشیلنگی به همراه بست و کوپلینگ ، تولید شده از متریال درجه یک ، متریال کار شده در کارواش از آلیاژ برنج است که صددرصد ضد زنگ میباشد . قابلیت تنظیم پاشش آب را دارد . طول کارواش : ۱۶ سانتی متر است .

وزن 400 گرم

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کارواش سرشیلنگی مدل Gaouashuiqiang”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بروزرسانی …
  • سبد خرید شما خالی است.