سشوار فیلیپس مدل ۵۰۰

2,615,000 تومان

نوع موتور: DC

توان مصرفی: 2100 وات

فناوری تولید یون: دارد

باد سرد: دارد

تعداد سرعت: 2 سرعت

منبع تغذیه: برق خانگی

4 در انبار

سشوار فیلیپس مدل ۵۰۰

سشوار مو فیلیپس BHD500 محصولی قدرتمند و با کیفیت دارای موتور DC می باشد. موتور این محصول سرعت و قدرت بسیار بالایی دارد. توان مصرفی موتور این سشوار ۲۱۰۰ وات می باشد. که توان بالایی می باشد و گواهی است بر قدرت بالای موتور این محصول. این سشوار جنس بدنه ای از پلاستیک دارد که بسیار مقاوم و مستحکم است. سشوار های سفید در میان بانوان از محبوبیت بالایی برخوردار می باشند.

سشوار فیلیپس مدل ۵۰۰

بدنه ی این سشوار به سیستم محافظت در برابر دمای بیش از حد مجهز شده است. کارایی این سیستم به گونه ای می باشد که از داغ شدن بیش از حد بدنه ی دستگاه جلوگیری می کند و در نتیجه دست های شما نیز هنگام کار با سشوار و در صورت بالا تر رفتن دما، احساس سوختن نخواهند داشت.

 

سشوار فیلیپس مدل ۵۰۰ دارای یک عدد قلاب آویز نیز هست که شما می توانید با استفاده از این قلاب، در مواقعی که از سشوار استفاده نمی کنید، آن را در جای مد نظر آویزان کنید.

 

مخصوصا آرایشگران که در هنگام کشیدن سشوار از وسایل مختلف استفاده می کنند و مجبور هستند به خاموش و روشن کردن سشوار بپردازند و با وجود چنین قلابی، کار آسان تری خواهند داشت. تعداد سری های این سشوار یک عدد می باشد. تعداد سرعت های موجود در این سشوار، به دو عدد می رسد که شما قادر هستید طبق نیاز و سلیقه ای که دارید، سرعت مد نظرتان را انتخاب و از آن استفاده کنید.

 

نوع سشوار: سشوار ها یا حرفه ای هستند و یا خانگی. در بعضی از مواقع نیز برخی از سشوار ها هم در خانه و هم به صورت حرفه ای استفاده می شوند. اما این سشوار کارکردی کاملا حرفه ای دارد. آرایشگاه هایی که مجهز و مدرن هستند و از تجهیزات به روز و با کیفیت بهره می برند، می توانند از این سشوار استفاده کنند.

 

فناوری تولید یون: این سشوار به سیستم فناوری تولید یون مجهز شده است که این ویژگی در سشوار های مدل جدید و به روز یافت می شود و موجب کم تر شدن مصرف انرژی خواهد شد.

وزن 1200 گرم

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “سشوار فیلیپس مدل ۵۰۰”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بروزرسانی …
  • سبد خرید شما خالی است.