سشوار پاناسونیک مدل Panasonic EH-NE66

3,463,000 تومان

قابلیت‌های ابزار فرم دهنده مو: نرم کننده‌ی یونی

امکانات ابزار: سیستم یون ساز

دکمه تنظیم حرارت و فشار باد: دارد

توان مصرفی: 2000 وات

وزن: ۳۴۰ گرم

نوع دستگیره: تاشو

ابعاد: ۱۶×۲۶×۸ سانتی‌متر

نوع موتور: DC

طول سیم: 1.8 متر

4 در انبار

سشوار پاناسونیک مدل Panasonic EH-NE66

یکی از سشوارهای با کیفیت با طراحی بدنه‌ی ساده و شیک است که به شما کمک می‌کند موهای خوش‌حالت و دلبر داشته باشید. بدنه‌ی این سشوار از جنس پلاستیک است که علاوه‌بر سبک بودن، عایق حرارت نیز می‌باشد و از آسیب به دست شما در حین استفاده پیشگیری می‌کند. با کمک سری متمرکز کننده، می‌توانید کل باد سشوار را در یک ناحیه برای کارایی بیشتر متمرکز نمایید. این سشوار بی‌نظیر با توان ۲۰۰۰ وات امکان خشک شدن و حالت دادن به موها را در زمانی کوتاه فراهم می‌آورد. این دستگاه دارای ۲ دور سرعت متفاوت کُند و تند است و می‌توانید از هرکدام متناسب با شرایط استفاده نمایید. همچنین دارای ۲ حالت دمای هوای گرم وسرد می باشد.

 

طراحی زیبا و ساده در سشوار پاناسونیک مدل EH-NE66 سبب شده است جزء دستگاه‌های پرطرفدار طبقه‌بندی گردد. در قسمت دستگیره چند دکمه تعبیه شده است که جهت کنترل دما و استفاده از دور سرعت به کار می‌روند. در قسمت پشتی دستگاه نیز موتور فن قرار گرفته است که از افزایش دمای دستگاه و احتمال آسیب جلوگیری می‌نماید. سری متمرکز کننده سبب استفاده حرفه‌ای از دستگاه می‌گردد و در حالت‌دهی بهتر موها به شما کمک می‌کند. بدنه‌ی سشوار پاناسونیک مدل EH-NE66 مشکی است و مجهز به سیم متصل به برق ۱.۸ متری است که امکان استفاده‌ی آسان از سشوار را فراهم می‌کند. این بدنه از جنس پلاستیک مقاوم است و در برابر حرارت عایق می‌باشد. به کمک این قابلیت احتمال سوختن دست شما هنگام کار با سشوار به صفر می‌رسد. همچنین دستگیره‌ی تاشو امکان استفاده آسان و ساده را بریا شما فراهم می‌کند.

سشوار پاناسونیک مدل Panasonic EH-NE66

به کمک سشوارها می‌توانید موهای کاملا خیس را در سریع‌ترین زمان خوش‌حالت و خشک نمایید و به قرارهای فوری خود رسیدگی نمایید. به کمک تنظیمات سرعت و تغییرات دما دستگاه شما در هر شرایطی قابل استفاده است. توان مصرفی که برای سشوار پاناسونیک مدل EH-NE66 اختصاص یافته است، ۲۰۰۰ وات است و سبب حالت‌دهی و خشک کردن موها در زمانی کوتاه می‌گردد. وزن این سشوار ۳۴۰ گرم است و به آسانی قابل حمل می‌باشد. این دستگاه دارای طراحی ارگونومیک است به طوریکه در ساخت آن حداکثر ایمنی و راحتی مصرف کننده را در نظر گرفته اند.

وزن 900 گرم

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “سشوار پاناسونیک مدل Panasonic EH-NE66”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بروزرسانی …
  • سبد خرید شما خالی است.