اسیاب سیلور کرست ۱۵۰ گرمی

1,939,000 تومان

امکانات آسیاب پودر کردن انواع مواد جامد و خشک

طول سیم 120 سانتی متر

حداکثر توان مصرفی 1000 وات

جنس بدنه استیل

جنس تیغه فولاد ضد زنگ

وزن 3 کیلو گرم

ظرفیت آسیاب کن 150 گرم

امکان آسیاب دانه‌های چرب دارد

4 در انبار

اسیاب سیلور کرست ۱۵۰ گرمی

آسیاب صورت کلی در دو دسته ی آسیاب قهوه و آسیاب آجیل و دیگر مواد خشک که باید به پودر تبدیل شوند دسته بندی می‌شوند. در این دسته بندی اگر مقایسه ای داشته باشیم باید آسیاب قدرتمندتر و بادوام تر از آسیاب قهوه باشد. شرکت سیلور کرست یک آسیاب منحصر به فرد را تولید و به بازار ارائه نموده است. که می‌توان آن را به عنوان یک محصول کم نظیر برشمرد.

 

این آسیاب تمام استیل با قدرت و ظرفیت بالایی که دارد جوابگوی نیاز خانگی به صورت کامل بوده و همچنین در عطاری و مغازه‌‌‌‌های فروش ادویه جات همچنین داروخانه‌‌‌‌های گیاهی کاربرد دارد. این امر مستلزم داشتن یک موتور قوی با کارایی بالا در تیغه ها است که تمامی آنها یکجا در این آسیاب صنعتی استیل سیلور کرست جمع شده است.

 

شاید قسمتی از این آسیاب صنعتی سیلورکرست که به صورت کامل توجه ما را جلب می‌نماید تیغه ی آن باشد. این تیغه برخلاف بسیاری است تیغه‌‌‌‌های دستگاه‌‌‌‌های مشابه که دو پره و یا نهایتاً چهار پره است، به شکل منحصر به فردی طراحی شده است و دارای ۶ پره است. از این ۶ پره دوتای آنها کشیده و چهار تای دیگر کوتاه می‌باشند. که این طراحی باعث خرد کردن هرچه کاملتر مواد داخل آسیاب می‌شود. نکته دیگر قابل ذکر در مورد این آسیاب، استیل آن است که جنس تیغه ها از فولاد آبدیده ساخته شده است، که نهایت استحکام و دوام را با خود به همراه می‌آورد.

 

کار کردن با این آسیاب قهوه سیلورکرست ساده است. درب آن را که استیل است و دارای دسته نیز است چرخانده تا باز شود. مواد مورد نظر را در آن ریخته و درب را از طرف دسته گرفته به طرف چهار راست می‌چرخانیم تا محکم شود. دکمه ی روشن را فشار داده و برای مخلوط شدن بهتر می‌توان کمی آن را تکان داد. مواد به صورت کامل در کمترین زمان به شکل پودر در می‌آیند.

 

هر چند که موتور این آسیاب نیمه صنعتی استیل سیلورکرست بسیار پر قدرت است. ولی برای نگه داری و طول عمر بیشتر از آن باید سعی شود تا از پر کردن کامل ظرف خودداری نماییم. همچنین پس از روشن کردن موتور پس از چند ثانیه به آن استراحت بدهیم تا پشت سر هم کار نکند. به این صورت مطمئناً این آسیاب silvercrest سال‌‌‌‌های سال بدون مشکل برای ما کار می‌کند.

وزن 2600 گرم

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “اسیاب سیلور کرست ۱۵۰ گرمی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بروزرسانی …
  • سبد خرید شما خالی است.