اتو بخار جیپاس مدل GSI7801N

1,373,000 تومان

تنظیم دما تا 220 درجه

میزان بخار 20 گرم در 1 دقیقه

اتو کشی در حالات خشک و بخار

عملکرد بخار و پاشش

بخار حالت عمودی

سبک وزن

رسوبگیر

سرامیک

2200 وات

4 در انبار

اتو بخار جیپاس مدل GSI7801N

کفی سرامیک و اتو سریع – دیگر نگران لکه شدن یا سوختن لباس ها به صفحه اتو نباشید. صفحه نچسب باعث سر خوردن صاف و نرم اتو روی پارچه می شود. در مقایسه با اتو های دیگر سبک وزن است. توزیع حرارت عالی و سر خوردن صاف را تضمین می کند تا حتی از سخت ترین پارچه ها در کمترین زمان عبور کند.

 

بخار عمودی، بخار مداوم، تقویت بخار – لباس ها را به صورت عمودی بخار کنید یا از آنها برای تازه کردن اثاثه یا لوازم داخلی، پرده ها و ملافه ها استفاده کنید. به عمق پارچه ها نفوذ می کند تا به راحتی چین های سرسخت را از بین ببرد. ایده آل برای از بین بردن چین پرده ها، لباس های آویزان و اثاثه یا لوازم داخلی. همچنین دارای نشانگر دما می باشد.

 

کارکرد اتو چندگانه – اتو دارای حالت های چندگانه اتو، مرطوب/خشک، بخار عادی، مداوم و عملکرد بخار عمودی است. بخار غلیظ پارچه را مرطوب می کند و به دنبال آن گرما ایجاد می شود و کل سطح را یکنواخت می کند. عملکرد انفجار بخار همچنین به ایجاد یک نتیجه اتوکشی واضح کمک می کند.

 

شماره دمای قابل تنظیم و مخزن جادار – مناسب برای تمامی پارچه ها مانند پشم، ابریشم، کتان، پنبه و غیره. ظرفیت مخزن آب بزرگ ۳۰۰ میلی لیتری با رنگ تزریق دوبل، پر کردن کامل آن، می توانید تعداد زیادی لباس را بدون اضافه کردن آب اضافی اتو کنید. . می توانید پرده ها را مستقیماً روی قرنیز اتو کنید و پیراهن ها را روی شانه ها صاف کنید.

 

ساخت چین

 

سفارش امارات متحده عربی

 

نوع بخار

 

مدل GSI7801N

 

توان ۱۸۰۰-۲۲۰۰ وات

 

طول کابل ۱ متر

 

جنس سنگ سرامیک

 

رنگ سنگ سیلور

 

جنس بدنه ABS

 

رنگ بدنه سیاه

 

رسوب گیر دارد

 

قطع کننده خودکار دارد

 

دفترچه راهنما دارد

وزن 1200 گرم

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “اتو بخار جیپاس مدل GSI7801N”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بروزرسانی …
  • سبد خرید شما خالی است.