جاروبرقی ۲۲۰۰ وات پاناسونیک مدل MC-YL635

9,892,000 تومان

تحت لیسانس: ژاپن

کشور سازنده :مالزی

جهت گردش :360 درجه

بدنه از جنس:فلز

ظرفیت مخزن :21 لیتر

نوع فیلتر خروجی: آنتی باکتریال

لوله: تلسکوپی

3 در انبار

جاروبرقی ۲۲۰۰ وات پاناسونیک مدل MC-YL635

کیفیت بسیار بالایی دارد و به دلیل توان ۲۲۰ واتی قدرت فوق­ العاده ­ای نیز دارد که باعث شده تا سطوح بسیار تمیز شده و اطمینان داشته باشید که هیچ آشغالی بر روی سطح وجود نخواهد داشت.

 

جارو برقی پاناسونیک مدل MC-YL635 برخلاف اکثر جارو برقی­ ها کیسه ­ای نیست، و از نوع سطلی یا مخزنی می باشد. به همین دلیل گنجایش زیادی دارد و برای متراژهای بالا بسیار مناسب است. برای کسانی که منازلی با متراژ بالا دارند؛ این محصول به صرفه بوده و عمر بیشتری نیز دارد.

جاروبرقی ۲۲۰۰ وات پاناسونیک مدل MC-YL635

مجهز به فیلتری ضد باکتریست؛ تا از انتشار هر گونه میکروب در فضا جلوگیری کند و باعث بروز بیماری های تنفسی برای اشخاص نگردد. فیلتر این محصول از جنس مس ساخته شده و از انتشار بوی نامطبوع در فضای خانه جلوگیری می کند. همچنین این محصول دوستدار سلامتی و بهداشت خانواده است.

 

ابعاد جارو برقی پاناسونیک مدل MC-YL635به اندازه ۴۰۰*۴۰۰*۶۰۰ میلی­متر بوده و با داشتن سیم هشت متری می ­توان فضاهای بزرگتر را هم به آسانی جارو کشید. همچنین این دستگاه مجهز به دکمه سیم جمع کن خودکار است.

 

قابلیت گردش ۳۶۰ درجه تمیزی بهتری را برای محیط به ارمغان می آورد وزن کم این دستگاه باعث شده تا حمل و نقل آن راحت تر باشد. چرخ های دستگاه از جنس پلاستیک هستند و بر روی سطوح مختلف هیچ گونه خراشی ایجاد نمی­کنند.

 

هر دو سمت موتور به وسیله محافظ پلاستیکی پوشانده شده؛ تا هیچگونه میکروبی به موتور وارد. در طراحی بدنه این محصول از فلز بسیار مقاوم استفاده شده است. سری دو قسمتی دستگاه این امکان را ایجاد کرده تا تمیزکاری به صورت چند منظوره انجام گردد. همچنین در استوانه دستگاه زنجیری قرار گرفته تا از الکتریسیته ساکن جلوگیری کند

وزن 6400 گرم

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “جاروبرقی ۲۲۰۰ وات پاناسونیک مدل MC-YL635”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بروزرسانی …
  • سبد خرید شما خالی است.