سرخ کن گوسونیک مدل GAF755

3,786,000 تومان

کشور سازنده:چین

نوع دستگاه:سرخ‌کن کم‌‌روغن و بدون روغن

ظرفیت:۶.۵ لیتر

نوع کاسه:نچسب و ضدخش

برنامه ها:۸ برنامه

3 در انبار

سرخ کن گوسونیک مدل GAF755

امروزه دستگاه های سرخ کن به یکی از کاربردی ترین لوازم مصرفی در هر خانه و آشپزخانه ای تبدیل شده اند، چرا که می توانند به راحتی انواع غذا های سرخ کردنی را بدون استفاده کردن از روغن آماده کنند. در بازار برند های مختلف و متفاوتی اقدام به تولید سرخ کن کرده اند اما در میان آن ها برند گوسونیک سرخ کن هایی با قیمت مناسب و با کیفیت را روانه بازار کرده است.

 

سرخ کن بدون روغن گوسونیک مدل GAF-755 یکی از جدید ترین و کاربردی ترین سرخ کن های برند گوسونیک بوده، این محصول با توان مصرفی ۱۷۰۰ وات به راحتی انواع غذا های سرخ کردنی را آماده می کند. شما با استفاده از این محصول می توانید انواع غذا های مختلف را بدون مصرف روغن آماده کرده و نوش جان کنید.

 

طراحی سرخ کن بدون روغن گوسونیک مدل GAF-755 به این صورت است که تا ۸۰ درصد در مصرف روغن صرفه جویی خواهد کرد و در حین پخت و پز نیازی به مصرف روغن ندارید. همچنین به علت توان مصرفی بالای ۱۷۰۰ وات دستگاه در کم تر از ۲ دقیقه گرم خواهد شد و شما می توانید فرآیند پخت و پز را شروع کنید.

سرخ کن گوسونیک مدل GAF755

بدنه این محصول کاربردی با استفاده از جنس پلاستیک و استیل طراحی شده است که بسیار مقاوم و با دوام می باشد. شکل ظاهری کاسه سرخ کن بدون روغن گوسونیک مدل GAF-755 مربع بوده و دارای ظرفیت ۶.۵ لیتری می باشد و کاملاً مناسب خانواده های پر جمعیت ساخته شده است.

 

سرخ کن بدون روغن گوسونیک مدل GAF-755 دارای صفحه نمایش لمسی با ۸ برنامه پخت مختلف بوده که با روشن شدن دستگاه می توانید این برنامه ها را بر روی جلوی بدنه مشاهده کنید و با لمس یکی از این برنامه ها دستگاه به صورت اتوماتیک زمان و دمای مورد نظر را انتخاب می کند. همچنین اگر دمای خاصی را مد نظر دارید می توانید به صورت دستی دما و تایم مورد نظرتان را به سرخ کن بدهید.

 

سرخ کن بدون روغن گوسونیک مدل GAF-755 از فناوری هوای سریع برای پختن غذا های کم چرب و سال تر استفاده می کند. همچنین بر روی بدنه این محصول یک عدد دکمه انتشار سریع وجود دارد که با فشردن و رها کردن این دکمه شما می توانید سبد را از سرخ کن جدا کنید و به راحتی آن را تمیز کنید

 

با استفاده از سرخ کن بدون روغن گوسونیک مدل GAF-755 می توانید انواع غذا های رژیمی و لذیذ را در کوتاه ترین زمان ممکن آماده کنید و از طعم و مزه بی نظیر غذا های خود لذت ببرید‌.

وزن 3000 گرم

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “سرخ کن گوسونیک مدل GAF755”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بروزرسانی …
  • سبد خرید شما خالی است.