اتو بخار فیلیپس مدل ۸۰۴۱ philips

7,447,000 تومان

ساخت کشور: اندونزی

سری: 8000

توان مصرفی: 3000 وات

بخاردهی مداوم: 80 گرم در دقیقه

بخاردهی لحظه ای: 260 گرم

ظرفیت مخزن آب: 350 میلی لیتر

مخزن رسوب: دارد

جنس کفی: SteamGlide Elite Rosecopper

خاموش شدن خودکار پس از 8 دقیقه کار نکردن

3 در انبار

اتو بخار فیلیپس مدل ۸۰۴۱ philips

یکی از اتو های بسیار با کیفیت و خوش دست موجود در بازار است، که می توانید با استفاده از آن تمامی پارچه های خود را با هر میزان ضخامتی به راحتی اتو کنید. جنس کفی به کار رفته از نوع استیم گلاید پیشرفته می باشد، که به راحتی شکسته نمی شود و هیچ رد برقی روی لباس های شما به جای نمی گذارد.

 

کفه استیم گلاید در صورت برخورد با دکمه و زیپ هیچ خط و خشی نمی بیند، و در برابر ضربه بسیار مقاوم است. قسمت جلویی یا نوک کفی اتو بخار فیلیپس مدل DST8041 به صورتی ساخته شده است که برای اتو کردن یقه لباس ها و بین دکمه های لباس به راحتی هرچه تمام تر حرکت می کند، و چین و چروک را از بین ببرد.

 

دارای ویژگی های بسیار زیادی است، که یکی از این ها سیستم ضد رسوب می باشد، که موجب عملکرد بهتر اتو بخار و جلوگیری از ایجاد اختلال در اتو کشی به مرور زمان می شود. این ویژگی بسیار مهم در کنار عملکردی به نام سیستم ضد چکه اتو بخار فیلیپس مدل ۸۰۴۱ فیلیپس از لکه شدن پارچه و لباس های شما در هنگام کار اتو کشی جلوگیری می کند.

اتو بخار فیلیپس مدل ۸۰۴۱ philips

هرگز باعث سوختگی پارچه های شما نمی شود، و شما می توانید با خیال راحت هر جنس از پارچه را از شلوار جین گرفته تا پارچه ابریشم، از کتان گرفته تا پارچه ترمه را با خیال راحت، به ترتیب دلخواه و بدون صبر کردن برای تنظیم دمای یا از قبل مرتب کردن لباس ها اتو کنید.

 

دارای توان ۳۰۰۰ وات می باشد، که برای مصارف خانگی گزینه بسیار مناسبی است. اتو بخار فیلیپس مدل DST8041 می تواند در لحظه ۲۶۰ گرم و به صورت پیوسته ۸۰ گرم بخار تولید کند، که به راحتی می تواند هر گونه چین و چروک با هر سختی و ضخامتی را روی لباس از بین ببرد. مخزن آب اتو بخار فیلیپس دارای گنجایش ۳۵۰ میلی لیتری است، که با توجه به قدرت ۳۰۰۰ وات در کمتر از ۳۰ ثانیه می تواند بخار مخصوصی تولید کند، و دستگاه اتو فیلیپس را برای اتو کشی آماده به کار کند.

وزن 900 گرم

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “اتو بخار فیلیپس مدل ۸۰۴۱ philips”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بروزرسانی …
  • سبد خرید شما خالی است.