اتو ایستاده تفال مدل IT2461

5,038,000 تومان

کشور سازنده چین

توان مصرفی ۱۸۰۰ وات

بخاردهی مداوم ۳۰ گرم در دقیقه

مدت زمان داغ شدن ۴۵ ثانیه

ظرفیت مخزن آب:۱.۵ لیتر

3 در انبار

اتو ایستاده تفال مدل ۲۴۶۱

بخارگر تفال مدل TEFAL IT2461، با توان مصرفی ۱۷۰۰ وات با بخار دهی مداوم ۳۰ گرم در دقیقه از سری اتو بخارهای دستی برند تفال است. ظرفیت مخزن آب این اتو بخار ۱.۵ لیتر بوده که با پر کردن آن تا ۴۰ دقیقه قادر به اتوکشی خواهید بود و از سیستم بخاردهی متغیر بهره می‌برد. انعطاف پذیری مناسب و بالای شلنگ دستگاه از بروز آسیب و صدمه در حین فرایند اتوکشی جلو کرده و نیز فرایند اتوکشی را آسان می‌کند. با برخورداری اتو TEFAL IT2461 از دو حالت مختلف برای تنظیم بخار، از ایجاد آسیب به بافت پارچه جلوگیری کرده و موجب افزایش عمر استفاده از آن می‌شود. بدون نیاز به تخته اتو یا تحویل لباس به خشکشویی قادر خواهید بود لباس خود را فقط در ۴۵ ثانیه به صورت افقی و عمودی اتو کنید. وجود سری فلزی نوک تیز دستگاه را قادر خواهد کرد که چین و چروک های درز های لباس و زیر دکمه را به راحتی از بین ببرد. برخورداری دستگاه از سری برس‌دار برای نفوذپذیری هرچه بیشتر بخار بر روی سطح پارچه فرایند چروک‌زدایی را با دستیابی به بهترین نتایج ممکن همراهی ‌می‌کند. همچنین سری با ابعاد XL فرایند اتوکشی را تسریع می‌بخشد. امکان استفاده از آب لوله کشی شهری دیگر ویژگی بخارگر تفال مدل TEFAL IT2461 است.

 

بهترین انتخاب شما برای زمان‌هایی که عجله دارید. هربار فرایند بخاردهی پارچه‌های شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن به انجام می‌رسد؛ چراکه بخارگر تفال تنها در مدت زمان ۴۵ ثانیه گرم می‌شود. به راحتی نیازهای روزانه خود جهت انجام جلسات اتوکشی را مرتفع خواهید کرد.

اتو ایستاده تفال مدل IT2461

قدرتمند بخار دهید و در زمان خود صرفه‌جویی کنید. طراحی سری فلزی بخارگر IT2461 تفال در اندازه بزرگ و نوکی تیز دقت بسیار بالا را در فرایند بخاردهی پارچه‌های شما منجر می‌شود. خروجی این بخار قدرتمند حداکثر راندمان را در پی داشته که قادر است در کوتاه ترین زمان ممکن تمامی چین و چروک‌ها را از سطح پارچه‌های شما از بین ببرد.

 

دکمه روشن و خاموش کردن دستگاه با کاربری ارگونومیک روی بدنه تعبیه شده است. مخزن آب بخارگر با ظرفیت ۱.۵ لیتری به‌آسانی جدا شده و با هربار پر شدن کامل آن امکان انجام جلسات ۴۰ دقیقه‌ای بخاردهی را در اختیار شما قرار می‌دهد که این میزان برای انجام فرایندهای بخاردهی شدید و لحظه آخری بسیار ایده‌آل خواهد بود.

 

دو سطح متفاوت بخاردهی به شما ارائه شده است؛ یکی برای انجام جلسات بخاردهی روی پارچه‌های حساس و ظریف مثل ابریشم و دیگری برای مواجهه با چین و چروک‌های سرسخت و پارچه‌های ضخیم تر. بخارگر تفال پرو IT2461 نگرانی شما برای بخاردهی تمامی پارچه‌ها را برطرف کرده است.

 

برخورداری از موتور ۱۷۰۰ واتی و بخار خروجی تا مقدار ۳۰ گرم در دقیقه، انتشار قدرتمند و عمیقی از بخار را بر روی سطح الیاف پارچه ایجاد می‌کند؛ بنابراین تا میزان ۹۹.۹۹% از باکتری‌های موجود در سطح پارچه‌ها از بین خواهد رفت. این ویژگی نیاز شما را در ضدعفونی کردن سایر اثاثیه منزل مثل مبلمان و پرده‌ها را نیز برطرف خواهد کرد. دیگر مزیت خاصیت آنتی باکتریال این بخارگر، عدم احتیاج به شستشوی مکرر لباسها و در نتیجه افزایش طول عمر استفاده از آنها است.

 

برای بخاردهی لباس‌ها نیازی به میز اتو نیست؛ با اتصال لباس به آویز تعبیه شده فرایند بخاردهی به صورت عمودی انجام خواهد گرفت. همچنین این آویز جمع شونده موجب شده قراردهی دستگاه با اشغال حداقل فضای ممکن در محیط ساختمان انجام بگیرد.

 

لوازم جانبی دستگاه شامل سری مختص پارچه است که موجب نفوذ هرچه بیشتر بخار به سطح الیاف شده و کمک می‌کند تا فرایند چروک‌زدایی از روی پارچه‌های ضخیم به‌آسانی به انجام برسد.

وزن 3500 گرم

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “اتو ایستاده تفال مدل IT2461”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بروزرسانی …
  • سبد خرید شما خالی است.