اتو بخار پاناسونیک مدل NI-JW660

3,413,000 تومان

جنس کف تیتانیوم

دارای آب پاش

ظرفیت مخزن 200 میلی لیتر

قابلیت سیستم ضد چکه

قابلیت سیستم ضد رسوب

قابلیت سیستم تمیز کننده رسوب

قابلیت کمپرس بخار

امکان بخاردهی بصورت عمودی

قابلیت چرخش 360 درجه ای سیم

اتو بخار پاناسونیک مدل NI-JW660

3 در انبار

اتو بخار پاناسونیک مدل NI-JW660

همه ما در زندگی روزمره خود ممکن است به لوازم برقی بسیاری نیاز پیدا کنیم. بعضی از این وسایل در منزل ضروری هستند و بعضی دیگر به گونه ای هستند که خرید آن ها چندان ضرورتی ندارد. اما به راستی اتو در کدام دسته قرار می گیرد؟ ضروری ها غیرضروری ها؟ تصور کنید یک روز صبح از خواب بیدار شدید و یک قرار کاری مهم دارید. لباس مورد نظرتان را انتخاب کرده و ناگهان متوجه چروک های واضح روی لباستان می شوید. به نظر من هیچ‌چیز به اندازه‌ چروک روی لباس‌ها نمی‌تواند یک تیپ خوب را خراب کند! تمام هزینه و وقتی که صرف انتخاب لباس‌های مناسب برای یک تیپ خوب کرده‌اید با چند چروک هدر می‌رود! استفاده دائمی از خدمات خشک‌شویی‌ها هم با وجود اینکه باعث صرفه‌جویی در زمان می‌شود کار هزینه‌بری است که ممکن است با توجه به درآمدتان برای‌تان به‌‌صرفه نباشد. این‌جاست که قهرمان قصه‌ افراد خوشتیب وارد عمل می‌شود: اتو بخار خانگی! اما انتخاب یک اتوی مناسب هم نکته‌ بسیار مهمی‌ است؛ واقعا حیف است که پول خود را صرف اتویی کنید که هم زمان شما را بگیرد و هم لباس‌های‌تان را به‌خوبی اتو نکند. پاناسونیک ازجمله شرکت‌هایی است که محصولات متنوعی را برای سلیقه های مختلف مردم با کاربری‌های مختف عرضه می‌کند؛ شیوه کار بدین صورت است که با درک نیازهای کاربران مختلف، اقدام به تولید محصولات کاربردی میکند که نهایتا با ترکیب کیفیت بالا، به محبوبیت خود بیش‌ازپیش در بین مردم اضافه میکند.

 

اتو بخار پاناسونیک مدل NI-JW660TP از اتوهای سری معروف «JW» شرکت «پاناسونیک» است که مانند تمام محصولات این کمپانی، کیفیت و عملکرد مطلوبی دارد. این دستگاه دارای کفی باکیفیت با روکش سرامیک است که علاوه‌بر منافذ خروج بخار و طراحی مسیرهای بخار، ویژگی خاص دیگری هم دارد و آن طراحی دو طرف منحنی آن است؛ به‌این‌ترتیب اتوکشی راحت‌تر و سریع‌تر صورت می‌گیرد و در حرکت به عقب، اتو بخار پاناسونیک مدل NI-JW660TP به دکمه یا جیب البسه گیر نمی‌کند. ظرفیت زیاد مخزن آب دستگاه، امکان ایجاد طولانی‌مدت بخار را به کاربر می‌دهد. استفاده از دکمه‌ی اسپری بخار و دکمه‌ی دیگری برای اسپری آب در جلوی دستگیره، قابلیت اتو را بیشتر می‌سازد. امکان افزودن آب به دستگاه بسیار راحت و از طریق دریچه‌ی جلوی آن انجام می‌گیرد. طراحی اتو بخار PANASONIC NI-JW660 به‌طوری است که می‌تواند در موارد خاص مانند اتوکشی پرده یا لباس‌های بزرگ و سنگین، فعالیت خود را به‌صورت عمودی ادامه دهد و در این وضعیت، تولید و اسپری بخار هم انجام دهد. پیچ تنظیم عملکرد دستگاه در قسمت میانی تعبیه ‌شده است و به‌راحتی وضعیت دستگاه را تعیین می‌کند. طراحی ویژه‌ی اتو بخار پاناسونیک مدل NI-JW660TP در قسمت انتهایی هم ادامه دارد و پایه‌های جالب و زیبایش ویژگی ظاهری خاصی به آن می‌دهد؛ ضمنا محل اتصال کابل برق به بدنه از طراحی خاصی بهره‌مند است تا حین جابه‌جایی و جمع‌کردن دستگاه، دچار قطعی نشود و قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه برای آن در نظر گرفته‌ شده است. شرکت پاناسونیک سال‌هاست در زمینه‌ی تولید لوازم‌خانگی برقی فعالیت دارد و دستگاه‌های ساده تا بسیار پیچیده و هوشمند با عملکرد آسان تولید کرده است. این شرکت ژاپنی در سراسر جهان شناخته‌شده است و طرفداران زیادی دارد

 

کف اتویی که انتخاب می‌کنید از جنس استیل ضد زنگ، سرامیک و یا آلومینیوم آنودایز شده (آلومینیومی که به صورت قطب مثبت درآمده) و نچسب باشد. بهترین کفی‌ها آن‌هایی هستند که از جنس استیل ضد زنگ و سرامیک ساخته شده‌اند و با کمترین اصطکاک به خوبی روی سطح لباس حرکت می‌کنند.

 

پنل کنترل اتوها یا به‌صورت مکانیکی ( به شکل دایره چرخان یا دکمه با حرکت افقی و …) است یا دیجیتال. دقت کنید که طراحی اتو به گونه‌ای باشد که پنل به‌راحتی در دسترس و تنظیمات مختلف آن به‌خوبی نشانه‌گذاری شده باشد

اتو بخار پاناسونیک مدل NI-JW660

ممکن است برخی از اتوها با وجود اینکه به‌خوبی لباس‌ها را صاف می‌کنند، وزن بیش از معمول داشته باشند یا طراحی دسته آ‌ن‌ها به گونه‌ای باشد که هنگام استفاده از آن احساس ناخوشایندی داشته باشید؛ پس هنگام خرید اتو بخار حتما به طراحی آن دقت کنید.

 

اگر شما هم برای منزل یا محل کار خود نیازمند یک اتو بخار با کیفیت هستین که تا سال ها خیال شما رو از بابت کیفیت راحت کند، اتو بخار پاناسونیک مدل NI-JW660TP از بهترین انتخاب های شما برای این کار است و میتواند اکثر نیازهای شما را از یک اتو بخار برطرف کند. باید به این نکته توجه کنید که محصولات برند پاناسونیک سال‌هاست که جزو محبوب‌ترین انتخاب‌های مردم بوده و در اثبات کیفیت و کارایی امتحان پس داده‌اند و شما با خیال راحت میتونید از محصولات این برند استفاده کنید.

وزن 4500 گرم

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “اتو بخار پاناسونیک مدل NI-JW660”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بروزرسانی …
  • سبد خرید شما خالی است.