کهنه شور ۳.۵ کیلویی جیپاس مدل GSWM6473

7,469,000 تومان

برند Geepas

ظرفیت 1 کیلوگرم

ویژگی های خاص نیمه اتوماتیک

دسترسی به مکان بالا بار

رنگ چند رنگ

کهنه شور ۳.۵ کیلویی جیپاس مدل GSWM6473

3 در انبار

کهنه شور ۳.۵ کیلویی جیپاس مدل GSWM6473

با ظرفیت بزرگ، ضربان‌ساز شستشوی مؤثر – لباس‌ها را در قسمت وان لباسشویی قرار دهید، ظرفیت شستشوی نامی ۳.۵ کیلوگرم. دیگر نگران گیر افتادن مواد ظریف خود نباشید، درام مراقبت از پارچه منحصربه‌فرد ما برای محافظت از همه لباس‌های شما و ایجاد لباس‌های بدون بو و میکروب بعد از هر بار شستشو با آب کمتر، مراقبت بیشتری می‌کند. تپنده قدرتمند دوار، جریان های آشفته ای را در ماشین لباسشویی ایجاد می کند تا لباس ها را به جلو و عقب بچرخاند. این کار تمام کثیفی ها را از پارچه جدا می کند و آن را کاملا تمیز می کند.

پمپ تخلیه داخلی – پمپ تخلیه داخلی آب کثیف را با لوله زهکشی طولانی تر از واشر تخلیه می کند. لوله زهکشی آن را آسان تر می کند و برای اکثر خانواده ها مناسب است. ذخیره سازی آسان و طراحی صرفه جویی در فضا.

ماشین وان دوقلو جمع و جور – مناسب برای استفاده خانگی. یک توری فیلتر در کنار بشکه لباسشویی داشته باشید که هنگام شستشو به راحتی فیلتر می شود و هنگام تمیز کردن لوله به راحتی می توانید آن را جدا کنید. هنگام استفاده از لوله چرخشی یک صفحه پوششی داشته باشید، به راحتی می توانید آن را بالای پارچه ها قرار دهید و از دور انداختن با سرعت بالا جلوگیری کنید.

موتور قدرتمند ۳۶۰ وات، عملیات آسان – اکنون لباس های سنگین خود را مانند پرده ها، ملحفه ها با قدرت موتور قدرتمند ۳۶۰ وات در ماشین لباسشویی خود بشویید. دوش آب شیرین قدرتمند آن که در مرکز وان قرار دارد، شستشوی موثری را ارائه می دهد. طراحی ساده پانل عملیات، زمان‌بندی شستشو، گزینه‌های شستشو، گزینه‌های تخلیه، و زمان‌بندی چرخش، استفاده آسان‌تر. به شما این امکان را می دهد که به سادگی بار لباس های خود را در آن قرار دهید، با آب پر کنید، تایمر را تنظیم کنید و شروع به شستشو کنید، کاملا برای همه جا مناسب است.

همراه با ۲ سال گارانتی سازنده.

کهنه شور ۳.۵ کیلویی جیپاس مدل GSWM6473

وزن 12000 گرم

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کهنه شور ۳.۵ کیلویی جیپاس مدل GSWM6473”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بروزرسانی …
  • سبد خرید شما خالی است.