آبمیوه گیری شارژی قابل حمل Electric Citrus Juicer Portable Rechargeable

Original price was: 798,000 تومان.Current price is: 690,000 تومان.

آبمیوه گیری برقی مرکبات – پرتقال پرتقال پرتقال و آب لیمو گیر قابل حمل، بی سیم و قابل شارژ برای گریپ فروت، لیمو، هندوانه با شارژر USB

آبمیوه گیری برقی مرکبات: ایده آل برای آب گیری مرکبات نصف شده 240: وات بیشتر، آب گیری/سنگ زنی سخت تر

3 در انبار

آبمیوه گیری شارژی قابل حمل Electric Citrus Juicer Portable Rechargeable

طراحی بی سیم و قابل حمل: آبمیوه گیری برقی مرکبات از فناوری USB-C برای شارژ استفاده می کند. آب میوه گیری بی سیم مرکبات ما را به کمپ در فضای باز ببرید و نگران تمام شدن شارژ نباشید. در هر زمان و هر مکان با یک کلیک از آبمیوه خوشمزه لذت ببرید! بازده آب بیشتر: پرتقال را فشار دهید و با آن ارتباط برقرار کنید، آب آن بسیار خوشمزه تر است! این پرتقال گیر برقی آب پرتقال را با سیستم کم سرعت استخراج می کند. طعم خالص میوه را فراهم می کند. استفاده و تمیز کردن آسان: دستگاه آبمیوه گیری در چندین قسمت مونتاژ شده است که برای جداسازی و تمیز کردن آسان همه آنها قابل جدا شدن هستند.

آبمیوه گیری شارژی قابل حمل Electric Citrus Juicer Portable Rechargeable

مجهز به برس برای کمک به تمیز کردن است. اما لطفا از ماشین ظرفشویی برای تمیز کردن تمام قطعات استفاده نکنید و بدنه اصلی را نشویید، توصیه می شود آن را با دستمال مرطوب پاک کنید، سایر قسمت ها با دست قابل شستشو هستند. طراحی فشرده: اندازه بسیار فشرده و قابل حمل است.

هیچ فضایی را اشغال نمی کند. از آن در خانه استفاده کنید یا آن را به پیک نیک ببرید تا بتوانید در هر زمانی از روز یک آب میوه مغذی داشته باشید. ایمن برای استفاده: تمام قطعات آهسته آبمیوه گیری ما از مواد ABS+AS با کیفیت بالا ساخته شده اند که ایمن و غیر سمی است.

هر روز به شما و دوستدارانتان آبمیوه خوش طعم می دهد! به گرمی به شما یادآوری کنید که لطفاً میوه را از قبل به نصف یا کوچکتر ببرید تا از گیر کردن میوه جلوگیری شود. در حین استفاده نیازی به اتصال به برق نیست. پس از شارژ کامل از آن استفاده کنید و هنگام شارژ از آن استفاده نکنید. ۱.۵ تا ۲ ساعت طول می کشد تا شارژ شود و هنگامی که به طور کامل شارژ شود، چراغ نشانگر از قرمز به سفید تبدیل می شود.

آبمیوه گیری شارژی قابل حمل Electric Citrus Juicer Portable, Wireless, Rechargeable

وزن 1200 گرم

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “آبمیوه گیری شارژی قابل حمل Electric Citrus Juicer Portable Rechargeable”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بروزرسانی …
  • سبد خرید شما خالی است.