خردکن ۶ لیتری مایر مدل MR-394

3,332,000 تومان

کشور مبدأ برند : آلمان
توان مصرفی : ۱۰۰۰ وات
جنس بدنه : استیل ضد زنگ
جنس تیغه : استیل ضد زنگ
ظرفیت : ۶ لیتری
نوع تیغه : ۴ تیغه
سیستم ایمنی : دارد
تنظیمات سرعت : ۲ سرعته
پایه ضد لغزش : دارد

خردکن 6 لیتری مایر مدل MR-394

3 در انبار

خردکن ۶ لیتری مایر مدل MR-394

بدنه‌ای کاملا استیل دارد و با توان ۱۰۰۰ وات که دارد امکان خرد کردن هر موادی را به راحتی برای شما فراهم می‌کند. این خرد کن دارای کاسه‌ای به ظرفیت ۶ لیتر بوده که می‌توانید مقدار زیادی مواد را در یک مرحله آماده کنید. این دستگاه برای خرد کردن انواع موادغذایی مانند؛ گوشت قرمز، مرغ و ماهی، سبزیجات مختلف، پیاز و سیب زمینی، دانه های قهوه، چوب دارچین و سایر ادویه ها، تهیه پوره های مختلف، تهیه‌ی مایه کتلت و کوکو ، انواع معجون و اسموتی و … بسیار کاربردی عمل می‌کند.

دستگاهی با ابعاد متناسب بوده که در هر قسمت از آشپزخانه به راحتی جای می‌گیرد و فضای کمی را به خود اختصاص می‌دهد. این خردکن دارای بدنه‌ای کاملا استیل ضد زنگ بوده که کاسه نیز از این جنس است و همین امر زیبایی و استحکام آن را تضمین می‌کند. این خردکن دارای دو دسته در دو طرف ظرف بوده که کارایی عالی به آن می‌بخشد. درپوش خردکن مایر مدل MR-394 کاملا شفاف بوده و به شما این امکان را می‌دهد مواد غذایی را به هنگام خرد شدن مشاهده نمایید.

خردکن ۶ لیتری مایر مدل MR-394

خردکن مایر مدل MR-394 مجهز به کاسه‌ای به ظرفیت ۶ لیتر بوده که حجم بالایی مواد را می‌توانید به کمک آن خرد و یا مخلوط کنید. این خرد کن تفال مجهز به تیغه‌ای از جنس استیل ضد زنگ بوده که هر ماده‌ای و میوه و سبزیجاتی را به راحتی و در چند ثانیه برای شما انجام می‌دهد.

این خرد کن دارای قابلیت تنظیم سرعت بوده که برای مقدار و مواد مختلف قابل تنظیم است و می‌توانید از سطوح مختلف آن بهره ببرید. بر روی دستگیره درب نیز ۲ عدد دکمه قرار گرفته است و جهت کنترل دور سرعت و خاموش/ روشن کردن کاربرد دارد.

دستگاهی ضروری و مناسب برای هر آشپزخانه‌ای است که می‌توانید به کمک آن هر نوع موادی را خرد و یا با هم مخلوط کنید. کارهای زیادی وجود دارد که می‌توانید با کمک این خردکن غذا برای انجام سریع آنها استفاده کنید. اگر بیشتر برای یک یا دو نفر غذا می‌پزید، این خردکن ممکن است بتواند بیشتر کارهای خرد کردن، مخلوط کردن و پوره کردن شما را انجام دهد. توان ۱۰۰۰ وات که برای این دستگاه در نظر گرفته شده قدرت آن را نشان داده و موجب می‌شود مواد مختلف با بهترین شکل خرد و یا مخلوط شوند.

وزن 1000 گرم

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “خردکن ۶ لیتری مایر مدل MR-394”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بروزرسانی …
  • سبد خرید شما خالی است.