تلفن رومیزی پاناسونیک مدل KX-TG1612

3,213,000 تومان

تلفن رومیزی پاناسونیک مدل KX-TG1612

بهره گیری از تکنولوژی DECT 6.0

دفترچه تلفن 50 شماره ای

سیستم آلارم پیشرفته

دارای قابلیت شماره گیری مجدد

15 ساعت شارژدهی مکالمه

تلفن رومیزی پاناسونیک مدل KX-TG1612

3 در انبار

تلفن رومیزی پاناسونیک مدل KX-TG1612

 

تلفن بیسیم KX-TG1612 یک محصول ساده و در عین حال، باکیفیت پاناسونیک محسوب می‌شود. می‌توان گفت که برخورداری از دو عدد گوشی بی سیم، اصلی‌ترین دلیل محبوبیت این تلفن در میان مشتریان است. مدل ۱۶۱۲ اگرچه از قابلیت‌های حرفه‌ای برخی دیگر از گوشی‌های پاناسونیک بهره‌مند نیست؛ اما قیمت مناسب و کیفیت بالای آن؛ در میان کاربران تلفن‌های خانگی، زبانزد است. روی هر کدام از گوشی‌های بیسیم، یک نمایش‌گر ۱.۲۵ اینچی قرار دارد که شماره‌ها و وضعیت آنتن‌دهی دستگاه را با وضوح و خوانایی بالایی، به شما نمایش می‌دهد. جالب است بدانید که این گوشی‌ها، فقط ۱۲۶ گرم وزن دارند و در مکالمات طولانی، دست شما را خسته نخواهند کرد.

 

تلفن پاناسونیک ۱۶۱۲ این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند که تا سقف ۵۰ شماره مجزا را در دفترچه مخاطبین این دستگاه، ذخیره نمایند. قابلیت شماره‌گیری مجدد یا Redial هم در ساخت این تلفن لحاظ شده است. بر این اساس، می‌توانید با ۱۰ شماره آخری که با آن‌ها مکالمه داشته‌اید، دوباره تماس بگیرید. اگر در منزل یا محل کار خود، از فضای کافی برای قرار دادن KX-TG1612 برخوردار نیستید، می‌توانید به راحتی آن را به دیوار متصل کنید. متاسفانه این تلفن از کلید اسپیکر برخوردار نیست و در نتیجه، امکان مکالمه بدون دخالت دست را نخواهید داشت.

 

شارژدهی فوق‌العاده، یکی از مهم‌ترین نقاط قوت تلفن بیسیم KX-TG1612 محسوب می‌شود. در صورتی که باتری تلفن گوشی‌های بیسیم را به صورت کامل (به مدت ۷ ساعت) شارژ کنید، می‌توانید تا ۱۵ ساعت مکالمه بدون وقفه را تجربه نمایید. البته این زمان در وضعیت آماده به کار، به ۱۷۰ ساعت نیز خواهد رسید. کلید LOCATOR نیز برای پیدا کردن گوشی‌های بیسیم، روی دستگاه پایه، تعبیه شده است.

وزن 1200 گرم

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “تلفن رومیزی پاناسونیک مدل KX-TG1612”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بروزرسانی …
  • سبد خرید شما خالی است.