پنکه رومیزی مدل Dual Spray

587,000 تومان

قابلیت تنظیم سرعت۱

جنس پره پلاستیک

تعداد پره۳

کابل همراه

محافظ پره

منبع آب

قابلیت تنظیم سرعت

منبع تغذیه پورت موبایل برق شهری

نوع پنکه رومیزی USB

اقلام همراه- دستگاه فن و مه‌پاش – دفترچه راهنما – کابل USB Type C – دو عدد میله پنبه‌ای

ابعاد۱۴۰x۱۶۲x۲۲۳

پنکه رومیزی مدل Dual Spray

3 در انبار

پنکه رومیزی مدل Dual Spray

دستگاه رطوبت‌ساز و پنکه کوچک خانگی Dual Spray با قابلیت دو خروجی مه‌پاش، ترکیبی از فن و مه‌پاش است که با استفاده از فناوری اولتراسونیک، هوا را مرطوب کرده و به تهویه هوا کمک می‌کند.

 

این دستگاه با طراحی زیبا، حمل آسان و قابلیت‌های متعدد، گزینه‌ای مناسب برای استفاده در منازل، دفاتر کار و فضاهای کوچک است. نقاط قوت – قابلیت دو خروجی مه‌پاش: دارای دو خروجی مه‌پاش با سه حالت مختلف مه‌پاشی برای تنظیم بهتر رطوبت. – مخزن آب بزرگ: مخزن آب با ظرفیت ۲.۵ لیتری که نیاز به پر کردن مکرر ندارد.

 

نور شب: دارای چراغ نور شب با قابلیت تنظیم شدت نور. – طراحی قابل حمل: مجهز به بند قابل حمل که استفاده و جابجایی دستگاه را آسان می‌کند.

 

مصرف برق کم: به دلیل استفاده از فناوری USB و مصرف برق پایین، اقتصادی و مناسب برای استفاده مداوم. نقاط ضعف – عدم وجود باتری داخلی: فاقد باتری است و تنها با اتصال مستقیم به برق کار می‌کند.

 

نیاز به آب تصفیه شده: برای جلوگیری از گرفتگی سوراخ‌های مه‌پاش، باید از آب تصفیه شده استفاده کرد.

 

عدم استفاده در محیط‌های مرطوب: نباید در محیط‌های بسیار مرطوب مانند حمام استفاده شود تا از آسیب‌های احتمالی جلوگیری شود. طرز و شرایط استفاده – استفاده از آب تصفیه شده: از آب تصفیه شده استفاده کنید تا سوراخ‌های مه‌پاش دچار رسوب نشوند.

 

تخلیه و خشک کردن مخزن: هنگام عدم استفاده، آب مخزن را خالی کرده و درب آن را باز بگذارید تا خشک شود. حالت‌های مه‌پاشی: هر دو مه‌پاش فعال (چراغ قرمز) یک در میان مه‌پاش فعال (چراغ قرمز) هر دو مه‌پاش به مدت ۳ ثانیه فعال (چراغ سبز)

 

روشن و خاموش کردن نور شب: با دوبار ضربه زدن به کلید سمت راست، چراغ روشن می‌شود و با نگه داشتن آن، شدت نور تنظیم می‌شود. اتصال به برق: دستگاه فاقد باتری است و باید به صورت مستقیم توسط آداپتور و کابل Micro USB به برق متصل شود. محافظ فن و پره‌ها: دستگاه دارای محافظ فن و ۳ پره پلاستیکی است که امنیت بیشتری را فراهم می‌کند. محتویات بسته – دستگاه فن و مه‌پاش – دفترچه راهنما – کابل داده Micro USB – دو عدد میله پنبه‌ای هشدارها

 

از ضربه زدن به دستگاه خودداری کنید تا از آسیب داخلی جلوگیری شود.

 

دستگاه را به‌صورت خودسرانه باز یا تعمیر نکنید.

 

دور از دسترس کودکان زیر ۶ سال نگه دارید.

 

در محیط‌های مرطوب مانند حمام استفاده نشود تا از آسیب‌های ناشی از اتصال کوتاه جلوگیری شود

پنکه رومیزی مدل Dual Spray

پنکه رومیزی یو اس بی بی صدا با ۳ سرعت: این فن قابل حمل دارای ۳ سطح سرعت است، فن کوچک عالی می تواند باد راحت را با سرعت های مختلف ایجاد کند و نیازهای مختلف شما را برآورده کند. فن یو‌اس‌بی ۲۲ دسی‌بلی کم‌صدا، چه در حال کار یا استراحت باشید، مزاحم شما نمی‌شود، دوستانه برای بزرگترها، بچه‌ها یا افرادی که خواب سبک دارند.

تنظیمات قابل تنظیم: فن دارای دو تنظیم سرعت و ۲ حالت مه پاش است که به شما امکان می دهد سطح خنک کننده و رطوبت را مطابق میل خود تنظیم کنید.

فن USB شخصی قابل حمل: سر فن قابل تنظیم، می‌توانید در مواقعی که نیازی ندارید آن را تا کنید یا می‌توانید زاویه فن را متناسب با آن تنظیم کنید. یک فن USB که واقعاً نیازهای چند کاربر را در نظر می گیرد، بدون توجه به سفر، قبل از رایانه کار می کند، این پنکه رومیزی USB مفید می تواند نیازهای چندگانه شما را برآورده کند. با موارد مشابه مقایسه کنید

پنکه رومیزی یو اس بی بی صدا با ۳ سرعت: این فن قابل حمل دارای ۳ سطح سرعت است، فن کوچک عالی می تواند باد راحت را با سرعت های مختلف ایجاد کند و نیازهای مختلف شما را برآورده کند. فن ۲۲DB کم صدا چه در حال کار یا استراحت باشید، مزاحم شما نخواهد شد. طراحی کم صدا، پنکه رومیزی را به انتخاب خوبی برای کودکان، سالمندان یا افرادی که مشکل خواب دارند، تبدیل می کند تا در تابستان گرم، خوابی راحت یا چرت بزنند. اجازه دهید شما و کودکتان از یک خواب خوب و راحت در تمام طول شب یا کار آرام با دمای مناسب لذت ببرید!

جمع و جور و قابل حمل: این فن و مرطوب کننده رومیزی کوچک و سبک وزن است و جابه‌جایی آن از اتاقی به اتاق دیگر یا حمل آن در حین حرکت آسان است.

وزن 4500 گرم

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “پنکه رومیزی مدل Dual Spray”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسه محصول: Dual Spray دسته: برچسب: ,
بروزرسانی …
  • سبد خرید شما خالی است.