صورت تراش فیلیپس مدل ۳۱۴۴

3,533,000 تومان

نوع باتری لیتیوم یون
مدت شارژ کامل 1 ساعت
میزان شارژدهی20 اصلاح, 60 دقیقه
زمان شارژ سریع5 دقیقه
تکنولوژی اصلاح برش چرخشی
نوع اصلاح صفر زن
ضد آب
طراحی ارگونومیک
استفاده به صورت خشک و مرطوب
امکان شارژ شدن سریع
قابلیت اصلاح با شماره صفر

صورت تراش فیلیپس مدل 3144

3 در انبار

 صورت تراش فیلیپس مدل ۳۱۴۴

اصلاحی راحت و تمیز را حتی روی پوست های حساس به شما می دهد. سرهای ۵ بعدی Pivot & Flex، ۲۷ تیغه PowerCut خود تیز شونده و استفاده مرطوب و خشک هر بار نتایج عالی و قابل اعتماد را تضمین می کند.

سرهای ۵ بعدی Pivot & Flex به هر زاویه و منحنی نزدیک می شوندبا خم شدن و چرخاندن سر در پنج جهت، سر هر انحنای صورت شما را که دقیقاً بالاتر از سطح پوست است، دنبال می‌کند تا اصلاحی تمیز و راحت حتی روی پوست‌های حساس داشته باشید.

تیغه های پاور کات برای اصلاح یکنواخت و تمیز۲۷ تیغه خود تیز شونده به طور مداوم هر مو را درست بالاتر از سطح پوست می‌برند تا ظاهری صاف و یکنواخت داشته باشند.

۶۰ دقیقه اصلاح بی سیم با یک ساعت شارژ تنها در یک ساعت، باتری لیتیوم یون بادوام برای حدود ۲۰ اصلاح به طور کامل شارژ می شود. با عجله؟ شارژ سریع ۵.اصلاح مرطوب و خشک در سینک یا زیر دوشیک اصلاح راحت و خشک انتخاب کنید یا با فوم یا ژل مورد علاقه خود جفت کنید تا اصلاحی مرطوب با طراوت داشته باشید، حتی در حمام

تیغه های ریش تراش ما از فولاد ضد حساسیت با درجه جراحی ساخته شده اند تا در برابر خوردگی مقاومت کنند، از ناخالصی ها جلوگیری کنند و از پوست شما محافظت کنند.

وزن 1800 گرم

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “صورت تراش فیلیپس مدل ۳۱۴۴”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بروزرسانی …
  • سبد خرید شما خالی است.