اون توستر جیپاس مدل Go4451N

5,754,000 تومان

فر برقی Geepas GO4451 48L 1500W

OTG with Rotisserie Electric Oven with Rotisserie and Convection

عملکرد گریل، تایمر 60 دقیقه ای و چراغ داخلی

5 دستگیره کنترل

2 سال گارانتی روی محصول

محدوده منبع تغذیه: AC 220-240 ولت

محدوده فرکانس: 50/60 هرتز

اون توستر جیپاس مدل Go4451N

3 در انبار

اون توستر جیپاس مدل Go4451N

با استفاده از فر برقی ۲۰۰۰ واتی Geepas غذاهای خوشمزه بپزید و در زمان صرفه جویی کنید.

 

گرفتن چیزی برای خوردن لازم نیست سخت باشد. در واقع، با دستگاه مناسب، این کار بسیار آسان است. از یک بروشتا قهوه ای کم رنگ و حباب دار لذت ببرید یا فقط در یک عدد ناگت مرغ مناسب بچه درست کنید. با استفاده از این فر جمع و جور، می توانید تکه های نان قهوه ای را برشته کنید یا پیتزاهایی را با پوسته ترد و لطیف در زمان کمتری بپزید. ۴ حالت پخت با یک اهرم؛ بدون نیاز به گرم کردن فر سنتی این دستگاه قابل اعتماد دارای چهار عملکرد است که به شما امکان پخت سریع می دهد: پخت، کباب کردن و گرم نگه داشتن غذا.

 

تنظیمات تمام کارهای آشپزی شما را انجام می دهد. پنجره بزرگ و تایمر ۶۰ دقیقه ای این امکان را به شما می دهد که دقیقا مطابق با مشخصات خود آشپزی کنید. هنگام آشپزی مراقب غذای خود باشید. با تنظیمات اضافی فر، نتایج برشته کردن و پخت را به سطح بعدی ببرید. تنظیم همرفت سریع‌تر و یکنواخت‌تر از فرهای سنتی پخت می‌شود و جوجه‌گردان در حین پختن حول گوشت می‌چرخد و طعم و آب میوه‌ها را حفظ می‌کند و بیرون را قهوه‌ای و ترد می‌کند.

 

این فر دیجیتال Geepas دارای فناوری کانوکشن برای پخت سریعتر و یکنواخت تر است. با توجه به ظرفیت بزرگ ۴۸ لیتری، به اندازه کافی بزرگ است که می تواند تابه های بزرگ، سینی های برشته و سینی های پخت را در خود جای دهد. محدوده دمایی ۱۰۰ درجه سانتیگراد تا ۲۵۰ درجه سانتیگراد را با ۴ تنظیم برای پخت، برشته کردن، تهیه پیتزا و یخ زدایی و همچنین یک تایمر ۶۰ دقیقه ای با زنگ ارائه می دهد.

 

این یک جایگزین عالی برای اجاق سنتی شما برای خنک نگه داشتن آشپزخانه و صرفه جویی در مصرف انرژی و به عنوان یک اجاق گاز اضافی برای تعطیلات یا سرگرمی است.

 

برای سیب زمینی سرخ شده نیازی به روغن اضافی نیست. می توانید از غذای سرخ شده بدون روغن لذت ببرید. هنوز هم فوق العاده خوشمزه است بدون اینکه بر طعم یا بافت تأثیر بگذارد. مناسب برای سرخ کردن سیب زمینی سرخ کرده، میگو، بال مرغ و پاها. مرغ سوخاری جادو دارد; یک فر گیپاس می تواند مرغ سرخ شده را با پوست ترد و گوشت آبدار تهیه کند. از آن با دوستان خود لذت ببرید و جادو را به اشتراک بگذارید! گردو به دلیل طعم لذیذ و رژیم غذایی غنی یک میان وعده ایده آل است.

 

سایر مشخصات

 

محدوده منبع تغذیه: AC 220-240 ولت

 

محدوده فرکانس: ۵۰/۶۰ هرتز

 

ابعاد محصول (LxBxH): 57x36x36 سانتی متر; وزن: ۷.۳ کیلوگرم

وزن 6500 گرم

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “اون توستر جیپاس مدل Go4451N”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بروزرسانی …
  • سبد خرید شما خالی است.