کولر پرتابل جیپاس مدل ۱۲۱۶CU

21,602,000 تومان

برند Geepas

خنک کننده (DB35/WB28.3) BTU/h

12000 خنک کننده (DB35/WB28.3) 3500 W

ظرفیت 1 تن

قدرت خنک کننده 12000 واحد حرارتی بریتانیا

ویژگی های ویژه حالت خواب

ابعاد محصول 30D x 45W x 65H سانتی مترتهویه مطبوع قابل حمل Geepas GACP1216CU – 3 حالت (خنک/فن/خشک)

کولر پرتابل جیپاس مدل 1216CU

3 در انبار

کولر پرتابل جیپاس مدل ۱۲۱۶CU

خنک کننده (DB35/WB28.3) BTU/h

۱۲۰۰۰ خنک کننده (DB35/WB28.3) 3500 W

کولر Geepas Air – این کولر هوا چند منظوره است. می توان از آن به عنوان خنک کننده هوا، رطوبت ساز و فن استفاده کرد. از طریق تبخیر آب دما را کاهش می دهد. برای استفاده در خانه، محل کار و غیره ایده آل است.

عملکرد تایمر ۲۴ ساعته – این کولر هوا دارای عملکرد زمان بندی ۲۴ ساعته است. می‌توانید دکمه «تایمر» را فشار دهید تا زمان خاموش شدن خودکار دستگاه را تنظیم کنید. و پس از اتمام زمان تنظیم شده، به طور خودکار روشن می شود و در حالت اصلی کار می کند. به این ترتیب دیگر نیازی نیست نگران سرماخوردگی یا هدر رفتن برق باشید.

۳ حالت – این کولر هوای قابل حمل دارای ۳ حالت عملکرد چند منظوره است که برای حالت های خنک، فن و خشک مورد نیاز شما مناسب است. حالت ها را با توجه به راحتی خود انتخاب کنید. این یک راه حل تابستانی برای هر خانه، اتاق خواب یا دفتر خواهد بود.

۳ سرعت – این تهویه مطبوع قابل حمل Geepas دارای یک گزینه ۳ سرعته است که می توانید با توجه به نیاز خود انتخاب کنید. ۱ را برای سرعت کم، ۲ سرعت را برای متوسط ​​و ۳ سرعت را برای سرعت بالا انتخاب کنید.

همراه با ۱ سال گارانتی سازنده.

ابعاد: ۳۵۰ x 715 x 435 میلی متر

 

۱. مخزن آب ۱۰.۴ لیتری – این مخزن آب قابل حمل Geepas همراه با ۱۰.۴ لیتر مخزن آب، هوای خنکی را برای شما به ارمغان می آورد و نیازی به پر کردن مکرر آن نیست.

 

۲. کنترل از راه دور – کنترل های صفحه نمایش دیجیتال برای ارائه تنظیمات دقیق حالت و کنترل از راه دور به شما امکان می دهد تهویه مطبوع را از سراسر اتاق کنترل کنید.

 

۳. جابجایی و ذخیره سازی آسان – کولر هوای فشرده و سبک وزن، حمل و نگهداری آسان است و به طور محتاطانه در اکثر فضاها جا می گیرد. جابجایی دستگاه از اتاقی به اتاق دیگر را آسان می کند.

 

۴. KEEP-COOL – واحد تهویه مطبوع قابل حمل ۱۲۰۰۰ BTU جمع و جور خنک کننده سریع و موثر را برای خانه، اتاق خواب، دفتر کار، کابین یا کمپر ارائه می دهد. هنگامی که اتاق به اندازه کافی خنک است، به اولین سطح سرعت تغییر دهید، این تهویه مطبوع ساکت می شود (صدای ۳۵ دسی بل)، برای حفظ دما در هنگام خواب کافی است.

 

۵. نصب ساده و سریع – از آنجایی که جابجایی آن با دستگیره ها آسان است و فقط آن را در هر اتاقی با یک پنجره دوبل آویزان یا کشویی در دسترس قرار دهید. اندازه W*H*D mm 350*715*435.

وزن 7600 گرم

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کولر پرتابل جیپاس مدل ۱۲۱۶CU”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بروزرسانی …
  • سبد خرید شما خالی است.