ارسال محصول

نحوه ارسال محصولات به چه صورت می باشد؟

ارسال محصولات از سه روش پست پیشتاز و تیپاکس و باربری برای محصولات بزرگتر انجام میشود.

آیا ارسال بین الملی هم دارید؟

ارسال بین المللی با توافق هزینه طرف گیرنده امکان پذیر میباشد.

مدت زمان دریافت محصول چند روز هست؟

با توجه به ساعات اداری و شلوغی و خلوتی سرویس پستی  دریافت محصولات بین ۲ تا ۵ روز کاری زمان میبرد.

پرداخت

نحوه پرداخت مبلغ سفارش چگونه است؟

پرداخت از طریق درگاه امن زریبال و درگاهای بانک دولتی موجود در وب سایت انجام میشود.

آیا پرداخت آنلاین قابل اطمینان هست؟

درگاهای پرداخت انلاین زیر نظر بانک مرکزی بوده و کاملا امن و قابل اطمینان هستند.

تعویض محصول

آیا امکان تعویض محصول وجود دارد؟

در صورت ايراد داشتن محصول امكان تعويض محصول وجود دارد، مهلت تست مجموعه جنوب مارت يک هفته میباشد.

آیا امکان بازگرداندن محصول وجود دارد؟

در صورت نارضایتی از محصول تا سه روز محصول قابل مرجوع  خواهد بود به شرطی که محصول و بشته بندی محصول باز نشده باشد و پلمپ ان پاره یا مخدوش نشده باشد.

برای ثبت سفارش باید در سایت عضو شد؟

اجباری به عضو شدن نیست ، اما اگر عضو‌ شوید میتوانید در خرید بسیاری از کحصولات  از کد تخفیف بهرمنده شوید.

آیا امکان رهگیری سفارش وجود دارد؟

امکان رهگیری سفارش  فراهم است از طریق منوی فروشگاه  وارد  رهگیری سفارش شوید و ایمیل هنگام ثبت سفارش به همراه کد سفارش را وارد کنید و از وضعیت مرسوله خودداگاه شوید و رهگیری  بفرمایید.گزینه  رهگیری سفاری در بالای سایت و حتی در پایین سایت نیز قابل مشاهده است.

برای بازگرداندن محصول به کجا مراجعه کنم؟

برای باز گرداندن محصول با تیم پشتیبانی از طریق شماره موبایل ۰۹۳۳۰۰۳۰۳۳۲ تماس  بگیرید یا پیامک کنید و یا واتساب پیام دهید، به سرعت جوابگوی شما خواهیم بود.

بروزرسانی …
  • سبد خرید شما خالی است.