لباسشویی دوقلو ۷ کیلویی جیپاس مدل ۱۸۰۴۱

9,792,000 تومان

ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک 7 کیلوگرمی جیپاس دو وان – GSWM18041

مجهز به ضرباندار قوی و عملکرد چرخش خشک در هوا

عملکرد کارآمد و طراحی کلاسیک

ایده آل برای خانه، آپارتمان و غیره

سفید

1 سال گارانتی

لباسشویی دوقلو 7 کیلویی جیپاس مدل 18041

3 در انبار

لباسشویی دوقلو ۷ کیلویی جیپاس مدل ۱۸۰۴۱

آماده برای پوشیدن، تازه و تمیز. کارهای روزمره شما با ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک دو وان Geepas ساده تر می شود. ماشین لباسشویی از مواد مرغوب با بدنه ضد زنگ ساخته شده است و برای دوام ساخته شده است.

 

ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک این اطمینان را می دهد که لباس های شما به طور موثر بدون آسیب شسته و تمیز می شوند و با نهایت دقت از آنها استفاده می شود. ماشین لباسشویی دارای چندین ویژگی کاربردی مانند دستگیره های با قابلیت کنترل آسان، صدای کم و موارد دیگر است، بنابراین بسیار کاربرپسند است و عملکرد شستشوی کارآمدی دارد. ظرفیت شستشوی این ماشین لباسشویی ۷ کیلوگرم و ظرفیت چرخش ۵ کیلوگرم است که به راحتی می تواند بارهای بزرگ را در خود جای دهد و برای خانواده ها مناسب است.

 

ماشین لباسشویی دارای دستگیره هایی با طراحی ارگونومیک است که کنترل آن آسان و استفاده راحت است. این فرآیند به پایان می رسد، و برق خاموش می شود. عملکرد چرخش هوا به حذف آب اضافی از لباس شما کمک می کند و زمان خشک شدن را کاهش می دهد.

لباسشویی دوقلو ۷ کیلویی جیپاس مدل ۱۸۰۴۱

دستگاه بدون ایجاد سر و صدای زیاد به نرمی کار می کند. این محصول کارآمد است و عملکرد بالایی را ارائه می دهد. مواد با کیفیت بالا کیفیت شستشوی عالی را فراهم می کند و برای استفاده راحت است.

 

همچنین در برابر خوردگی مقاوم بوده و به راحتی تمیز می شود. این محصول به راحتی در منزل، آپارتمان و … شما جا می گیرد. ماشین لباسشویی سفید رنگ با ۱ سال گارانتی سازنده عرضه می شود

وزن 8600 گرم

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “لباسشویی دوقلو ۷ کیلویی جیپاس مدل ۱۸۰۴۱”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بروزرسانی …
  • سبد خرید شما خالی است.