کهنه شور ۳.۵ کیلویی جیپاس مدل GSWM18040

5,916,000 تومان

 

ابعاد محصول 36.6D x 42W x 57.5H سانتی متر

برند Geepas

ظرفیت 3.5 لیتر

ویژگی های خاص قابل حمل

دسترسی به مکان بالا بار

 

کهنه شور ۳.۵ کیلویی جیپاس مدل GSWM18040

3 در انبار

کهنه شور ۳.۵ کیلویی جیپاس مدل GSWM18040

موتور قدرتمند، چرخه شستشوی موثر – این ماشین لباسشویی Geepas طوری طراحی شده است که حتی در شرایط نامساعد نیز کار کند. کارآمد، قابل اعتماد و دارای توان ۲۵۰ وات برای موتور شستشو است. این ماشین لباسشویی قابل حمل در یک چرخه شستشو بسیار ساده و در عین حال موثر عمل می کند. در جهت های متناوب می چرخد تا ناخالصی های محبوس شده روی پارچه را به هم بزند و آنها را از لباس خارج کند.

پنل کنترل کاربر پسند، روکش های وان شفاف – استفاده از دستگاه بسیار آسان و ساده است. این دستگاه به ترتیب برای تایمر شستشو، انتخابگر برنامه و تایمر چرخشی دارای دکمه‌های دکمه‌ای است. پس از اتمام تایمر از پیش تنظیم شده، به طور خودکار خاموش می شود. این یک ماشین لباسشویی دوقلو با محفظه های جداگانه برای شستشو و خشک کردن است. برای ایمنی بیشتر، این وان ها را می توان با درب های شفاف پوشاند که همچنان می تواند نمای واضحی از عملیات داخل آن ارائه دهد.

شستشوی موثر – این ماشین لباسشویی دارای فناوری قدرتمند شستشوی هوشمند است که سخت ترین لکه ها را از روی هر نوع پارچه ای پاک می کند و در عین حال آن را در حد نو نگه می دارد. فناوری قدرتمند شستشوی هوشمند تمیز کردن را آسان می کند و لباس های نرمی را به ارمغان می آورد. پالساتور فعال شده توسط درام، یک حرکت مالشی قوی را شبیه سازی می کند که حتی سخت ترین لکه ها را با مراقبت ملایم از بین می برد. خشک کن با سرعت بالا به خشک کردن کارآمد و سریع کمک می کند.

پالساتور، فیلتر جادویی – پالساتور مجهز یک چرخش قوی برای جریان آب قوی تر و شستشو با کیفیت بهتر ایجاد می کند. این همچنین روی لباس های ظریف مانند ابریشم، پارچه ابریشمی یا توری ملایم است. با شستشوی مداوم، لباس ها پرز تولید می کنند. این فیلتر جادویی به از بین بردن پرزهای تولید شده از لباس ها در طول چرخه شستشو کمک می کند که منجر به تمیزتر شدن لباس ها می شود

تمیز کردن قدرتمند – لباس های خود را با طوفان مضاعف تمیز و تازه کنید، یک سیستم جت دوگانه قدرتمند که جریان آب را برای حرکت پارچه ها در اطراف درام تغییر می دهد. جریان های افقی و عمودی آب، لباس ها و ملحفه ها را بدون گره خوردن یا پیچاندن عمیقا تمیز می کند.

وزن 5800 گرم

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کهنه شور ۳.۵ کیلویی جیپاس مدل GSWM18040”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بروزرسانی …
  • سبد خرید شما خالی است.